Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Pakej Melancong dan Menginap Di Hotel 5 Bintang di Itali Dari Shaklee

Pakej Melancong dan Menginap Di Hotel 5 Bintang di Itali Dari Shaklee


Sebenarnya mula-mula dulu saya tak tahu pun bisnes Shaklee ni macamana. Saya join Shaklee pun sebab nak duit mula-mula tu. Tak perlu sinis, zaman sekarang duit itu satu keperluan tapi kita tak perlu jadi hamba duit pun. Lepas tu saya tengok upline saya masa tu asyik pergi melancong sahaja kerjanya. Tak perlu dah fikir-fikir nak ambil cuti dan sebagainya. Bebas dari kekangan kewangan, Saya nak jadi macam dia juga.

Rupanya dia dan keluarga pergi melancong atas pakej yang diberi oleh Shaklee sebagai "reward" orang inggeris kata hasil daripada usaha beliau membangunkan bisnes jualan produk Shaklee. Saya juga mahukan tiket-tiket percutian dari Shaklee. Siapa yang mahu menolak tuahkan. Tiket percuma tempat penginapan pun percuma 5 star lagi. Sangat mengujakan.

Untuk tahun depan, Shaklee Malaysia anjurkan trip melancong ke Italy. Oh, saya pun mahukannya. Doakan saya capai impian untuk melawat Italy bersama-sama ahli-ahli keluarga saya. Saya tak pernah lagi pergi Italy, teringin nak merasai pengalaman bermusafir di tempat orang sambil menimba pengalaman-pengalaman baru di samping menginsafi diri yang serba kekurangan ini.

Doakan saya agar dipermudahkan urusan menjalankan bisnes Shaklee ini dan dapat mengumpul sejumlah point yang melayakkan saya menempah tiket ke Italy. Nampakkan walau di mana pun rank anda dalam Shaklee anda harus berusaha gigih. Tiada istilah orang atas makan titik peluh orang bawah. 


MELANCONG, TIKET, BONUS, SHAKLEE, POINT, HOTEL, 5, LIMA, FIVE, STAR, BINTANG, ITALY, ITALI

Bagi saya italy tempat yang sangat cantik. Penuh dengan kesan sejarah. Tapi taklah sampai ikut tagline di gambar tu. Before I Die, I Want to Mengerjakan Haji di Mekah. Amin







0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry