Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Hasil Pam Susu Masih Banyak Walaupun Berpuasa

Hasil Pam Susu Masih Banyak Walaupun Berpuasa


Alhamdulillah puasa kali ni rasanya yang paling seronok sekali. Setakat ni, gastrik tiada dan migrain juga tak menjengah. Harap-harap kesihatan saya baik hingga akhir ramadhan.

Tambah seronok susu ibu yang saya pam hari-hari dalam kereta on the way pergi kerja (balik rumah tak pam, nanti balik anak-anak dah tunggu nak nenen), dekat ofis masih banyak, tak berubah walaupun sedang berpuasa.

Hari-hari kumpul susu perahan lebih kurang 24oz-30oz setiap hari di tempat kerja. Abu Ayyub pula minum 3oz setiap sesi (sehari 4-5 kali minum botol). Oh, sikit sangat ye anak saya minum ^__^. Serius dia kenyang dan feedback dari mentua saya, cucu lelaki dia ni banyak tidur. Payah berjaga. Nak minum susu pun kena kacau bagi nangis. Hehe.


SUSU IBU, TIPS, PETUA, PUASA, VITAMIN, SHAKLEE, SET, BANYAKKAN, SUSU BADAN, TRIPPLE M, ALFALFA COMPLEX, ESP,



Tapi jangan risau. Perkembangan dia normal cuma dia lebih kenyang sebab penangan alfalfa complex yang saya makan setiap hari ^__^. Jadi susu yang lebih-lebih tu keesokkan harinya saya simpan la buat stok (susu yang disejukkan dalam peti ais tahan 48-72jam bergantumg pada suhu peti ais). Hmmm, banyak dah stok ebm Abu Ayyub hampir penuh takat hidung dah kedua-dua peti ais kami, murah rezeki dia dan kakak Yaya Allah berikan.


TIPS, PETUA, BANYAKKAN, VITAMIN, PRODUK, PUASA, SHAKLEE, SUSU BADAN, SUSU IBU, BAYI, MENYUSU


Oh, tengah korek-korek rahsia saya ya? ^__^.

Memang saya nak kongsikan pun. Meh le pakat-pakat baca ^__^

Rahsia saya ialah:

-

-






















(sila scroll lagi) >_<

-

-

-

-

-

Pertama: Jangan skip pam atau lengah-lengahkan masa nak susukan bayi anda (amik kesempatan buat hal lain masa anak tidur lama).

Kedua: Banyakkan minum air dalam tempoh berbuka puasa hingga habis waktu sahur


Ketiga: Kekalkan momentum mood happy. Kalau ada masalah/runsing tu cepat dismiss kan ia ^__^

Keempat: Jaga makan. Bukan kurangkan makan. Tapi ambil makanan yang berkhasiat. Kalau ada makanan yang buat anda happy then take it. Bila kita happy hormon oksitoksin akan dirembeskan lebih banyak oleh badan dan menggalakkan lebih banyak susu badan dihasilkan.

Kelima: Topup "lubang-lubang" kosong zat dan nutrien yang tak dapat ditampung oleh makanan yang kita ambil dengan pengambilan supplement yang bersesuaian dan selamat untuk ibu menyusu dan juga bayi yang disusui.

Macam saya, saya ambil supplement shaklee. Saya ambil set vitamin menyusu Tripple M. Dalam set ni ada Alfalfa, Esp, Ostematrix, B complex, SR vita C 500mg dan juga vitalea. Semua complete set ni saling melengkapi dalam membantu memberi tenaga tambahan, meningkatkan tahap kesihatan dan seterusnya membantu perbanyakkan pengeluaran susu ibu. Tetapi kalau kurang mengepam, lengahkan waktu menyusu hingga lebih 3 jam pun tak guna jugak ambil pelbagai jenis set tambah susu ibu.

Keenam: Aha, ada TOP SECRET macammana nak naikkan balik susu badan yang kurang. Nak tau kena belilah set vitamin menyusu dari saya dulu ^__^


MILK BOOSTER, SET MENYUSU, SET MENYUSU TRIPPLE M, CREAM, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE










SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry