Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Keistimewaan Alfalfa Shaklee | Cerita Cara Awet Muda

Keistimewaan Alfalfa Shaklee | Cerita Cara Awet Muda

Baru-baru ni saya berpeluang berjumpa kawan baik saya dan dia bercerita tentang cara awet muda dengan shaklee. 

Memang terkejut dan bangga saya dengar cerita dia tu. Sampai saya pun berazam nak amalkan cara awet muda tu.

PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA
Saya dan kawan baik saya yang masing-masing berbaju biru

Kawan  saya bercerita tentang makcik yang merupakan jiran sebelah rumahnya yang awet muda. Umurnya sudah 50an tetapi kelihatan seperti 30an. Apa rahsia makcik tu?

Lalu kawan saya ni bercerita lagi, jirannya itu beritahu pada ibu kawan saya ni yang dia sudah lama mengamalkan Alfalfa Shaklee dan dia juga sudah lama mengenali Shaklee. 


Jadi bagaimana cara awet muda beliau dengan Alfalfa Shaklee?


ALFALFA COMPLEX SHAKLEE, ALFALFA COMPLEX, ALFALFA SHAKLEE, SUSU IBU, MILK BOOSTER, AWET MUDA, KEPUTIHAN, INTIM, HUBUNGAN, ECZEMA, BERSALIN, BERPANTANG, WANITA, MASALAH, KACIP FATIMAH


Setiap hari jiran kawan saya itu akan mengambil 5 biji alfalfa shaklee pada sebelah siang dan ambil 5 biji alfalfa shaklee lagi pada sebelah malam.

Oh, dan juga sudah tentu dia berdisiplin dalam menjaga pemakanan sehariannya untuk kekal awet muda!!. Tiada jalan pintas untuk awet muda mahupun kurus melainkan menjaga pemakanan, bersenam dan sentiasa positif. Supplement hanya melengkapkan nutrisi dan zat yang diambil oleh individu yang sihat.

Jadi, jom awet muda sama-sama dengan alfalfa Shaklee. Botol paling kecil ada 330 biji dalam Rm60 sahaja harganya. Nak jimat lagi beli botol besar Alfalfa Shaklee ada 700 biji tablet di dalamnya. 

Selain untuk awet muda terlalu banyak khasiat alfalfa shaklee ni terutamanya untuk orang perempuan dan mengeratkan lagi hubungan intim suami isteri ^__^




Untuk order? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry