Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Awet Muda Susu Badan Bertambah

Keistimewaan Minum ESP Shaklee adalah ESP merupakan sumber protein terbaik yang menyediakan 14gram protein soya bukan-GMO berkualiti dengan Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Oleh sebab itu, Energizing Soy Protein amat penting bagi kebanyakan pengamal vegetarian. kandungan proteinnya bebas laktosa, bebas kolestrol dan rendah lemak.

Protein soya bukan-GMO dalam ESP ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee:

·   Sesuai untuk pesakit kencing manis dan jantung kerana karbohidratnya menghasilkan haba dan tenaga tanpa mengeluarkan gula.

·   Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.

·   Protein soya membantu mengurangkan kolesterol. Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. 

·   ESP membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid (Menopous).

·   Asid aminonya mengekalkan keserian dan keremajaan kulit serta otot (anti penuaan) yang dapat menjadikan kulit lebih anjal dan tubuh sentisa cergas dan bertenaga

·   Mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut

·   ESP kaya dengan bahan 'isoflavonas' yang dapat menghalang kesan-kesan buruk daripada hormon estrogen yang menyebabkan risiko barah payu dara selain menjaga rahim dan ovary.

·   Mengurangkan risiko barah prostat. 

·   Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun.

·   Memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

·   Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


·   Penting untuk kanak-kanak & Menambahkan susu ibu.
(Credit to mommy lyna)




Testimoni Pengguna:




































Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com atau Chit chat di Facebook Atiqah Aziz untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!



Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry