Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cari Madu 100% Semulajadi Madu Assyifa Madu Asli

Cari Madu 100% Semulajadi Madu Assyifa Madu Asli



Sebelum ni yang saya tahu pasal madu paling asli pun madu tualang lah. Tapi orang kata madu tualang tu tak sesuai untuk kanak-kanak. Saya nak cari madu ni untuk Yaya. Boleh buat panaskan badan dia. Tambah-tambah dia suka madu. Minum ribena campur madu sikit itu resepi dia!!!!

Hajat nak cari madu asli bolehlah buat pengganti gula juga untuk minuman jus Yaya atau tambah dalam masakan untuk Yaya. Tambah-tambah boleh digunakan bila Yaya sedang mengalami alergi hidung. Campur dengan pati delima. She's love it!!


MADU, ASLI, SMEULAJADI, HONEY, ORGANIC, ORGANIK, 100%, PURE


Mula-mula tengok harga...perghhhh..takpela. pergi cari-cari kat tempat lain dulu. Tapi tak best la. Was-was sebab rasa macam ada tambah gula jugak. Sebab manis madu tu semacam. Tak boleh jadi ni. Kena cari juga madu asli. Biar mahal asal berbaloi. Pulakkkkkkk

Lepas tu tanyalah kat kawan madu asli dan dia cadangkan Madu Assyifa ni. 100% semulajadi. Harga dalam RM30++ belum masuk postage lagi. Bab postage ni saya tak berkira sangat. Sebab pi mai pi mai lebih kurang je dengan duit minya, tenaga dan masa. Ye terutama masa!

Beli sekali dengan pati delima untuk Yaya. Jumlah bayaran madu assyifa dengan pati delima ni baru RM81. Berpatutan sangatlah. Boleh digunakan sebagai tambahan khasiat untuk legakan alergi hidung Yaya tu. Sambil-sambil dia makan Chew Vita C 100mg, Omega Guard dan juga Nutriferon sambil tu minum sekali pati delima dicampur madu sikit. 

Selalunya madu assyifa yang dicampur dalam air bancuhan pati delima ni saya beri sebagai minuman pagi dan petang atau malam Yaya. Kira macam pengganti minuma jus yang saya blend untuk dia. 

Saya sangat sukakan bahan makanan yang 100% semulajadi dan diketahui selamat serta berkhasiat untuk kanak-kanak. 

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry