Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

10 Sebab Beli Dengan Keahlian Shaklee Sendiri Lebih Menguntungkan

10 Sebab Beli Dengan Keahlian Shaklee Sendiri Lebih Menguntungkan

Siapa kata daftar keahlian shaklee ini wajib jual produk shaklee?. Tanggapan yang tak betul tu.

Hakikatnya banyak yang bermula dengan niat nak makan sendiri. Mulga-mula beli sedikit dan kemudian berulang kali beli dengan pengedar shaklee yang dipilih.

Asyik beli melalui orang lain je. Terdetik nak jadi ahli dan nak rasa bebas membeli tanpa perlu tunggu si pengedar tadi menguruskan belian anda. Katanya jadi ahli Shaklee ni dapat untung ganjaran juga. Betul ke? Betullah tu.

Sememangnya itu yang dijaminkan oleh Shaklee sendiri bukan pengedar-pengedar shaklee.


10 Kelebihan Beli dan Guna Sendiri Guna Keahlian Lebih Menguntungkan


Secara asasnya. Apabila anda mendaftar keahlian shaklee secara tidak langsung anda menjadi pengedar shaklee.

Walaubagaimanapun, abaikan menjadi pengedar shaklee itu sekiranya anda tidak bersedia menjadi pengedar shaklee buat sementara waktu / selama-lamanya atau dengan kata mudah anda menajdi ahli shaklee untuk guna dan makan sendiri tanpa paksaan atau syarat-syarat tersembunyi dari shaklee sendiri.

Bagi yang ingin mendapatkan keahlian shaklee untuk kegunaan sendiri (bukan berniaga), anda juga berhak mendapat ganjaran (rewards) dari shaklee. Antaranya:

  1. Bonus Tunai (Ringgit Malaysia) - samaada melalui cek atau pun auto debit ke akaun anda oleh shaklee. (Shaklee yang beri bukan pengedar shaklee)
  2. Layak dan berhak mendapat harga yang lebih rendah. POTONGAN HARGA SEHINGGA 25% dari harga runcit
  3. Bagi yang mendaftar keahlian shaklee dibawah saya akan diserap masuk ke kumpulan "hanya yang terpilih" FB (Di bawah kelolaan saya) untuk mendapatkan panduan dan tips-tips sebagai ahli shaklee.
  4. Anda bebas berkongsi pembelian pada harga yang lebih rendah dari harga runcit dengan kawan-kawan, keluarga dan sesiapa sahaja anda ingin berkongsi.
  5. Anda bebas membuat pembelian sendiri secara "walk-in" di cawangan-cawangan kedai shaklee yang terdekat dengan kediaman anda.
  6. Tiada masa atau leceh dengan "traffic jam". Anda boleh membuat tempahan secara online melalui shaklee2u.com. Perkhidmatan tempahan secara online boleh dibuat dalam tempoh 24 jam sehari.
  7. Lebih menguntungkan dan menjimatkan apabila anda membuat belian promosi "Beli 6 percuma 1" dan kongsikan dengan rakan-rakan & ahli keluarga.
  8. Dengan shaklee2u.com, anda lebih yakin dan mengetahui status terkini jumlah belian dan juga bonus terkumpul anda.
  9. Anda juga dapat mengetahui tips-tips dan jadual makan supplement yang dicadangkan.
  10. Bila-bila masa anda teringin untuk berniaga, tiada modal tambahan dikenakan dan juga akan mendapat tunjuk ajar secara "offline" dan "online" melalui saya dan juga kumpulan rahsia FB.

Ha, banyakkan keistimewaan menjadi ahli shaklee ni. Dengan yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM75 sahaja anda boleh menikmati kelebihan-kelebihan sebagai ahli shaklee walaupun hanya makan dan guna sendiri sahaja.

Macamana pulak bagi yang nak beli dan menjadi ahli sekali gus?. Lagi mejimatkan. Bagi jumlah pembelian dalam satu resit bernilai RM600 dan ke atas anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA SHAKLEE dan juga REBAT BONUS (RM tunai).

Baik mendaftar keahlian shaklee sebanyak RM75 ataupun mendapat keahlian percuma shaklee, anda akan menerima no keahlian anda sendiri yang diberi oleh pihak Shaklee dan juga "starter kit" shaklee. Iaitu sebuah beg yang mengandungi, buku manual online shaklee, buku "product guide", buku "panduan nutrisi", majalah bulanan shaklee, senarai harga dan juga buku-buku manual perniagaan shaklee.

Jadi mendaftarlah sebagai ahli shaklee sekarang untuk mendapatkan ganjaran-ganjaran keahlian shaklee selain menikmati kebaikan-kebaikan supplement dan juga lain-lain produk shaklee yang 100% semulajadi dan bebas bahan kimia dan toksik yang memudaratkan.

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry