Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Susah Nak Kurus? Detoks Tubuh Dengan Herblax Shaklee

Susah Nak Kurus? Detoks Tubuh Dengan Herblax Shaklee

Ramai yang nak kurus. Ada yang susah nak turunkan berat badan walaupun 1kg. Macam-macam cara dah cuba, diet usah cakaplah. Kenapa jadi macamni?. Ada banyak faktor dan salah satu puncanya adalah toksin dalam tubuh. Dah hidup bertahun-tahun mestilah toksin berkumpul di tambah denga gaya hidup moden masa kini.

Toksin atau radika bebas mengganggu dan menyekat proses sel-sel tubuh dipulihara dan dipulihara. Toksin menyebabkan anda:

  • Mudah letih dan tubuh berasa "berat"
  • Susah bangun tidur
  • Sakit perut berterusan
  • Sakit kepala
  • Berat badan naik
  • Mudah mendapat diserang penyakit
  • Sembelit
  • Mempercepatkan proses penuaan
  • Sistem penghadaman yang lemah
  • Menyebabkan alergi
  • Gangguan emosi (stress)
  • Usus tersumbat
  • Menyebabkan masalah kulit (jerawat, kulit kusam)
  • Angin dalam badan
  • Sakit sendi
  • Bau badan, kaki, mulut dan sebagainya

Toksin paling banyak terkumpul dalam kolon ataupun usus besar. Sumber makanan segera yang mengandungi bahan kimia bukan semulajadi, pestisid, makanan yang terlalu berasid, pengawet makanan, makanan yang dipanggang, penggunaan bekas makanan yang mengandungi BPA dan sebagainya. Ini adalah sebahagian besar toksin yang diserap oleh tubuh kita melalui makanan dan minuman. 

Selain itu, pemakaian produk kecantikan, pewangi, pencuci dan peluntur pakaian, sabun mandian harian dan sebagainya turut menyumbang toksin yang diserap oleh tubuh kita tanpa disedari. Senang cerita dunia hari ini,  kita terdedah dengan pelbagai bentuk pencemaran dan pencemaran tersebut diserap oleh tubuh kita tanpa kita sedari


Bayangkan sedari kecil tubuh kita menyerap semua toksin ini dan tubuh pula kurang menerima atau menyerap antioksidan dari sumber makanan untuk menyingkirkan toksin-toksin dalam badan. Antara vitamin dan mineral yang mengandungi antioksidan adalah vitamin A, vitamin C, vitamin E,  zink dan selenium yang bertindak menyingkirkan toksin dan juga melawan jangkitan penyakit.


SUSAH NAK KURUS? DETOKS TUBUH DENGAN HERBLAX SHAKLEE, KURUS BADAN, KURUS BADAN DENGAN SHAKLEE, KURUS BADAN DALAM SEMINGGU, TURUN BERAT BADAN, TURUN BERAT DALAM SEBULAN, TURUN BERAT BADAN DENGAN SHAKLEE, DETOKS, DETOKSIFIKASI, HERBLAX SHAKLEE, DIET, PETUA TURUNKAN BERAT BADAN, PENURUNAN BERAT BADAN, KURUS, KURUSKAN BADAN, CARA KURUSKAN BADAN, TURUNKAN BERAT, MENURUNKAN BERAT BADAN, MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CEPAT, KURUSKAN BADAN DENGAN CEPAT,

Hati dan sistem pencernaan dalam usus merupakan agen semulajadi tubuh yang bertindak menyahtoksin bahan-bahan beracun dari dalam badan. Kemudian toksin dikumuh atau dikeluarkan melalui sistem perpeluhan, air kencing dan juga pembuangan najis besar. Sebahagian besar toksin dikumuhkan melalui pembuangan najis besar. 

Namun begitu, sesetengah orang mengalami gangguan pencernaan dan juga pembuangan najis besar seperti sembelit, kurang kekerapan membuang air besar dalam sehari dan juga. Ada juga yang kurang buang air kecil setiap hari disebabkan kurangnya tabiat minum air putih. Tubuh juga kurang atau jarang mengeluarkan peluh apabila kita jarang bersenam dan membuat aktiviti-aktiviti fizikal. Duduk di tempat kerja, rumah, kenderaan dan tempat-tempat lain yang dilengkapi penghawa dingin membuatkan tubuh kita juga jarang mengeluarkan peluh.

Oleh itu, kita perlu memperbaiki gaya hidup kita seboleh mungkin untuk mendapatkan kesihatan yang baik seperti mengambil makanan yang berkhasiat dan seimbang, mulakan tabiat kerap minum air putih dan banyak bersenam dan melakukan aktiviti fizikal yang memerlukan tenaga, menggunakan bahan-bahan yang lebih semulajadi dan mesra alam.

Tapi, saya faham, disebabkan hambatan waktu, kekangan belanja dan juga gaya hidup masa kini, tidak semua antara kita yang mampu menukar tabiat hidup supaya menjadi lebih baik. Jadi, Herblax Shaklee merupakan supplement detoks yang dapat membantu mengurangkan dan menyahtoksinkan bahan-bahan berbahaya dari dalam tubuh.


SUSAH NAK KURUS? DETOKS TUBUH DENGAN HERBLAX SHAKLEE, KURUS BADAN, KURUS BADAN DENGAN SHAKLEE, KURUS BADAN DALAM SEMINGGU, TURUN BERAT BADAN, TURUN BERAT DALAM SEBULAN, TURUN BERAT BADAN DENGAN SHAKLEE, DETOKS, DETOKSIFIKASI, HERBLAX SHAKLEE, DIET, PETUA TURUNKAN BERAT BADAN, PENURUNAN BERAT BADAN, KURUS, KURUSKAN BADAN, CARA KURUSKAN BADAN, TURUNKAN BERAT, MENURUNKAN BERAT BADAN, MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CEPAT, KURUSKAN BADAN DENGAN CEPAT,


Manfaat Herblax Shaklee Sebagai Agen Detoks Tubuh adalah: 

  1. Membersihkan najis yang tersekat
  2. Meransang usus dengan lembut supaya mempercepatkan proses pembuangan najis yang tersekat lama dalam tubuh
  3. Herblax membantu mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus yang normal dan secara tidak langsung memperbaik masalah sembelit
  4. Perut juga menjadi kempis dan memberi kepejalan kepada perut. (Lemak tiada)

Agen Semulajadi Herblax Shaklee Yang Membantu Proses Detoksifikasi

1. Daun Senna - Meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut.  Mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak

2.  Daun Alfalfa - Membersihkan usus, darah dan hati

3.  Akar Culver - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

4. Bunga Blue malva - Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit

5. Rhubarb root - herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina sebagai antibotik

6. Anise seeds - Meransang pengeluaran jus gastrik dan membantu proses pencernaan

7. Fennel seeds - Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol. Membantu pencernaan dan berkesan untuk maslaah sembelit dan kembung perut atau usus.

8. Licorice root - Membantu proses detoksifikasi

9. Buckhorn bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan pada usus.


Jadi dah tahukan kenapa anda melakukan pelbagai jenis diet namun tiada kesan yang didapati. Sebabnya mungkin toksin dalam tubuh yang mengganggu proses penurunan berat badan. Cuba kurangkan toksin dahulu dalam badan sambil melakukan rejim turunkan berat badan.



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^


HERBLAX, DETOKS, DETOX, KURUS, TOKSIN, BUANG, HILANGKAN, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry