Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Kawal Diabetes Dengan Vivix Shaklee

Kawal Diabetes Dengan Vivix Shaklee



Bagi yang tahu khasiat vivix ni umpama semua jenis vitamin shaklee digabung menjadi vivix. Umpama sahaja ok.

Vivix membantu mengawal dan mengurangkan pelbagai jenis penyakit seperti tekanan darah tinggi, sakit sendi (strok), diabetes, dan juga vivix sangat terkenal bagi orang yang ingin awet muda!!

VIVIX, SHAKLEE, DIABETES, ANTI PENUAAN, KOLESTROL, DARAH TINGGI, BUAH PINGGANG

Mak saya pesakit diabetes dan pada awalnya saya berikan dia supplement shaklee yang berbentuk tablet. Seperti, vitalea, ostematrix, vitamin c 500 mg, alfalfa, & B complex. Saya tak ingat saya ada cuba beri dia gla complex atau tak.

Tetapi mak saya seakan susah nak terima tablet lagi disebabkan ubat diabetes yang diberikan doktor pun banyak yang perlu dimakan.

(Bagi anda yang mengambil ubat-ubatan dari doktor sila teruskan walaupun anda mengambil supplement shaklee)

Jadi oleh kerana kesiankan pada mak saya dan pada masa yang sama nak lihat ibu cergas dan sihat kembali. Saya guna alternatif lain pula. Kali ni saya berikan ibu saya vivix dan juga esp shaklee.

Alhamdulillah, kedua-dua supplement ini mak suka dan makan setiap hari. Sebab ia berbentuk cecair dan bancuh serta tidak banyak yang perlu dimakan setiap hari.

Mak saya setiap hari tiada selera untuk sarapan, jadi esp membantunya kekal bertenaga dan sebagai lapik perut.

Vivix shaklee pula kata mak saya umpama ribena. Dan yang vivix ni mudah je nak makan. Cuma sesudu kecil sekali sehari. Jadi sebotol vivix boleh tahan dua bulan mak saya kata.



VIVIX, SHAKLEE, DIABETES, ANTI PENUAAN, KOLESTROL, DARAH TINGGI, BUAH PINGGANG

Alhamdulillah, kini dah hampir 6 bulan mak ambil vivix dan esp shaklee. Bermakna dah 3 botol vivix dia ambil.
Vivix Shaklee dan Esp Shaklee ni memang mak saya rajin ambil takde "buat-buat lupa makan vitamin macam vitamin berbentuk tablet sebelum ni"

Dua minggu lepas, mak bercerita pada saya mengenai temujanjinya dengan doktor di hospital berkenaan buah pinggang mak. Hasil pemeriksaan doktor buah pinggang mak tidak bermasalah lagi dan "berlubang" seperti hasil pemeriksaan doktor  sebelum ni. Alhamdulillah.

Lebih menggembirakan mak beritahu, bacaan kencing manisnya kini terkawal berbanding dulu. Sebab itulah dia suka makan vivix shaklee. Sedap dan mudah di makan.



Untuk Tempahan Sila KlikORDER
DAPATKAN TAWARAN MENARIK DARI SAYA



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry