Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Kisah Ibu Mithali Pam Susu Di Mana Saja

Ibu Mithali Pam Susu Di Mana Saja

Ibu-ibu menyusu kat luar sana yang tengah berusaha banyakkan stok susu ibu memasing. Anda semua mesti rasa letih, stress, rasa dah sehabis daya atau ada yang kurang yakin anda menyusukan anak anda hingga 2 tahun.  Meh baca kisah pramugari yang sanggup pam susu di mana sahaja termasuk dalam tandas.

Kisah ni merupakan aspirasi saya supaya kuat semangat, cekal, rajin pam susu tak pernah miss walau ke mana saja saya pergi. Hasilnya sehingga kini dia dah berumur dua tahun lebih tapi saya masih menyusukan anak saya sepenuhnya.

Jadi, kepada ibu-ibu yang ingin menyusukan anak di luar sana meh, saya hadiahkan cerita ni semoga jadi sumber inspirasi korang semua pulak. 

Cerita asal saya baca dari link secret grup. Oleh kerana link tu dah "crack". Saya dapatkan untuk anda link kisah pramugari - ibu mithali yang mengepam susu di mana sahaja.


"Sehingga satu tahap, apabila si ibu sampai di rumah/penginapan, tersenguk2 mengepam. sambil tertidur. Walaupun mata dah terlampau berat, badan dan super penat, namun si ibu tak pernah lupa hak si anak di Penang sana. Kemudian, tidur pun bukanlah boleh lama2. sebab kalau tak mengepam susu 3 atau 4 jam sekali, mau keras breast dibuatnya akibat penuh. Again..dengan kemamaian, mengepam lah lagi.


Ada masa, si ibu ini..breakfast di KL, lunch di Kota Kinabalu, dinner di Kuching. Ke sana-sini badan melayang hu3. Kemudian menjalankan tugas sebagai crew di kala musim cuti sekolah, ohh sangatlah penuh seat dalam flight. lagi banyak passenger, lagi banyak tangunggjawab yang perlu dipikul. hingga ke satu situasi, si ibu tak sempat nak makan apetah lagi untuk mengepam. kerana terlampau sibuk berjam2. engorge dibuatnya.. pada waktu itu, dia terasa, sukarnya pramugari utk berjaya dlm BF. tapi dia masih belum berputus asa."

Nak tau seterusnya? KLIK SINI!!


Ini Blog Pn. Aini - Pramugari - Ibu mithali yang pam susu di mana saja

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry