Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Jenis Ikan Kaya Dengan Omega 3

Jenis Ikan Kaya Dengan Omega 3

Ishkk..takkan asyik nak beli ikan import semata-mata nak dapatkan kebaikan Omega 3. Dah la tak segar. Beku berbulan-bulan sebelum selamat sampai di pasaran Malaysia ni. Harga pulak dah la MAHALLLL. Ada solution tau. Ada spesis Ikan Makerel, Tuna dan Salmon ini ada diperairan Malaysia dan anda boleh dapatkan khasiat omega 3 pada ikan-ikan ini dengan harga lebih murah lagi. Lebih segar pulak tuuuu..



Kenapa 3 jenis ikan ni jadi keutamaan?

Sumber ikan yang kaya dengan khasiat Omega 3 adalah MAKEREL, SALMON DAN TUNA. Omega 3 sangat baik untuk kesihatan. Kandungan Omega 3 yang tinggi dalam 3 jenis ikan ini dapat melindungi tubuh daripada peningkatan kadar lemak jahat (kolestrol LDL). 


OMEGA GUARD SHAKLEE, OMEGA 3, MINYAK OMEGA 3, MINYAK IKAN OMEGA 3, MANFAAT OMEGA 3, SIAPA PERLUKAN OMEGA 3, SIAPA PERLUKAN MINYAK IKAN, KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE, KELEBIHAN OMEGA 3
Credit to: Blue Riders


Selain makan-makanan yang kaya dengan omega 3 kita boleh lengkapkan keperluan omega 3 pada tubuh dengan mengambil supplement Omega Guard Shaklee. Oemga 3 ni sangat penting untuk perkembangan otak dan juga kesihatan kita. 

Takkan muda-muda lagi dah dapat strok, sakit jantung, tak sampai 60-an dah nyanyuk. Takkan nak biarkan anak-anak kekurangan DHA dan EPA yang sangat diperlukan untuk perkembangan otak mereka. 

Baju mahal boleh beli, kesihatan tubuh dan minda si kecil tersayang kita berkira pulak. Nak cari yang lebih murah. Tak fikirkan kesan sampingan supplement yang tiada ujian termasuk ujian klinikal secara menyeluruh. Yang kita teruja nak guna sebab baca testimoni-testimoni orang sahaja. Sedangkan tiada pun kenyataan atau fakta-fakta mengenai ujian-ujian menyeluruh ke atas sesuatu produk kesihatan ni.

JADILAH PENGGUNA YANG BIJAK. FIKIR SEBELUM MEMBELI..





Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682






PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA




0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry