Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Panduan Lengkap Penyusuan Bagi Ibu Berkerjaya

Panduan Lengkap Penyusuan Bagi Ibu Berkerjaya

Saya sangat sukakan Buku Panduan Penyusuan Susu Ibu Bagi Ibu Bekerja ni. Sangat berbaloi bagi ibu-ibu yang ingin melengkapkan hingga dua tahun penyusuan. Harganya pun RM10.00 boleh dimiliki olega semua ibu-ibu yang ingin belajar menyusukan bayi dengan betul.


http://www.momschoice.com.my/proddetail.php?prod=BukuIbu

Isi Kandungan Buku Panduan Ni Memang Best

1. Pilihan-pilihan bagi Ibu bekerjaya
2. Penyusuan Susu Ibu Perancangan Awal Ibu Bekerja
3. Latihan Memerah Memerah Susu dengan Tangan
4. Memerah Susu dengan Pam Panduan Am
5. Cara Menyimpan Susu Perahan Cara Menyimpan Susu Perahan
6. Mencairkan Perahan Susu Ibu Yang Dibekukan
7. Cara Memberi Perahan Susu Ibu
8. Tips Kejayaan Penyusuan Susu Ibu Bekerjaya
9. Cara Mudah Memantau Tumbesaran Bayi
10. Carta Pertumbuhan WHO (2006)
11. Sumber Makanan Berkhasiat yang Boleh Merangsang Penghasilan Susu


Buku ni juga sangat berguna sebagai AJAR ORANG LAIN SECACA SENYAP..hehe..tak mahal tau buku ni RM10.00 je

Caranya mudah je. Letak je kat tempat-tempat "Yang Berkenaan" selalu lepak-lepak. Mesti "Yang Berkenaan" akan baca. 

Pengalaman saya : saya beli untuk MIL baca. Tujuan - supaya dia lebih arif pengurusan susu ibu. Ye la, memula sementara nak pandai, semua orangpun buat salah termasuk saya. Jadi saya belikan buku tu supaya kami sama-sama belajar. Tapi nampaknya dia lebih senang "Lihat - Belajar Sambil Buat". Saya ajar En. Hubby cara urus susu. Lepas tu   MIL ikut. hehe.

Macamana nak order Buku Panduan Penyusuan Bayi :

Saya tak jual buku ni cuma seronok nak share pengalaman dan pengetahuan je, kalau berminat boleh tengok dan order kat sini:






Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682


PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry