Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Mealshake Shaklee Multivitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak

Mealshake Shaklee Multivitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak

Macamana nak pilih mutivitamin terbaik untuk anak?. Tengok melambak je multivitamin kat kedai-kedai farmasi. Boleh mintak percuma lagi kat klinik panel. Awas!! jangan sebarang memilih pastikan sumber, kandungan, cara buatan multivitamin sebelum diberikan kepada anak anda. 

Sama  tapi tak serupa. Sekarang lambakan produk supplement sintetik berlambak-lambak di pasaran. Dan murah-murah belaka. Harganya pun beberapa belas ringgit Malaysia atau setakat dua tiga puluh ringgit sahaja. Tapi awas!! vitamin sintetik ini memudaratkan kesihatan anak-anak anda dalam jangka masa yang lama.

Pernah dengar tak ada orang cakap. Makan vitamin pun kena kanser, mati jugak. Makan vitamin macam-macam tak jadi apa pun. Lagi penyakit datang adalah. Kenapa?. Sebab kebanyakan vitamin yang mereka makan itu adalah sintetik. 


MEALSHAKE SHAKLEE, MEAL SHAKE, HARGA MEALSHAKE SHAKLEE, MEALSHAKE, MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK, MEALSHAKE UNTUK ANAK, MEALSHAKE SHAKLEE HARGA,


Tetapi Mealshake Shaklee merupakan multivitamin terbaik untuk kanak-kanak yang diakui oleh ramai ibu bapa. Kenapa?. Kerana mealshake shaklee berasaskan bahan 100% semulajadi yang mana vitamin dan mineral yang terkandung dalam meal shake shaklee sama dan hampir sama dengan vitamin dan mineral yang ditemui dalam badan manusia. Selain itu mealshake shaklee diuji dan dibuat ujian klinikal ke atas manusia sahaja dan tidak diuji ke atas haiwan. 

Jadi sebab itu, mealshake shaklee memberi kesan positif kepada manusia dan tidak membahayakan kesihatan anak-anak dalam jangka masa panjang. Sebab secara semulajadi manusia setiap mengambil makanan semulajadi seperti sayur, ikan, buah-buahan, daging dan lain-lain untuk membekalkan tenaga dan sumber vitamin dan mineral untuk kegunaan sel-sel tubuh

Sedangkan mutivitamin sintetik dihasilkan dimakmal sahaja dan berasal dari bahan-bahan kimia buatan dan bukan semulajadi dan diubah  suai menghampiri keadaan sebenar vitamin dan mineral dalam badan manusia. Kesannya, oleh kerana vitamin sintetik ini bukan semulajadi maka vitamin ini akan tepu dalam tubuh manusia dan membentuk sel-sel asing yang membantuk kanser yang merupakan pembunuh senyap dan masalah-masalah kesihatan lain apabila mereka meningkat dewasa kelak.

Ditambah pula dengan masalah pencemaran udara, radikal bebas, penggunaan racun dan antibiotik yang berleluasa dalam bidang ternakan dan pertanian meransang kekebalan dan mempercepatkan lagi pertumbuhan sel-sel kanser dalam badan seseorang.

Jadi biarlah pelaburan untuk multivitamin dan supplement-supplement yang lain berbaloi untuk kesihatan jangka masa panjang anak-anak kita. Bukan sekadar berbaloi pada wang ringgit yang memang tak pernah cukup di tangan kita.



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

1 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Milk shake tok knak2 dri umur brape...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry