Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Mealshake Sarapan Untuk Seisi Keluarga

Mealshake Sarapan Untuk Seisi Keluarga

Weekdays hari yang sibuk dan tergesa-gesa terutama di pagi hari. Kadang-kadang seisi keluarga tak sempat menjamah sarapan pagi di rumah. Eh, nak buat sarapan pagi pun tak sempat. Paling ringkas roti disapu dengan jem je. Adakah sarapan ini cukup membekalkan tenaga dan nutrisi seimbang di permulaan hari?

Sudah tentu tidak. Bagaimana pula dengan anak-anak kita?. Mereka lebih memerlukan nutrisi seimbang untuk kekal, cergas bertenaga, fokus dan cepat tangkap dengan segala macam subjek pelajaran dan aktiviti kokurikulum di sekolah. 

Sebab itulah, meal shake shaklee menawarkan supplement yang menawarkan nutrisi seimbang bagi melengkapkan nutrisi harian anda.

MEALSHAKE SHAKLEE, MEAL SHAKE, MEAL SHAKE & OMEGA GUARD, MEALSHAKE UNTUK ANAK, MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK, MEALSHAKE UNTUK BAYI, MEALSHAKE TAHAN BERAPA LAMA, TESTIMONI MEALSHAKE, MEALSHAKE UNTUK IBU MENYUSU, MEALSHAKE TESTIMONI, MEALSHAKE SHAKLEE MURAH



Boleh dikatakan mealshake ni umpama supplement multivitamin tetapi LEBIH MANTAP kerana KAYA DENGAN PROTEIN, KALSIUM, MAGNESIUM dan VITAMIN D yang menyokong keperluan minda dan tumbesaran tubuh.

Sesuai dinikmati sesisi keluarga dari anak yang berusia setahun hingga ke warga tua. Penyediaannya juga sangat mudah. Boleh dibancuh bersama-sama apa jua minuman kegemaran seperti bancuh bersama Milo seteko milo sudah boleh dihidangkan untuk seluruh ahli keluarga anda. 

Atuk, Opah, Abah, Mama, Abang, Kakak, Adik semua pun boleh menikmati mealshake ni. Malah tak perasan pun ada tambah mealshake dalam seteko milo melainkan lagi bertambah lemak berkrim ada..hehe..

Opppsss..Jangan risau..Rasanya je lemak berkrim dan disukai ramai tapi kalau nak tahu mealshake ni

  • Indeks glisemiknya rendah. Jadi tak buat orang Obestiti
  • Sangat sesuai untuk penghidap kencing manis dan darah tinggi
  • Rendah lemak
  • Tiada pengawet, perasa, dan perwarna tambahan
  • Rendah kolestrol
  • Rendah sodium
  • Kaya dengan antioksida - melawan jangkitan penyakit
  • Lengkap dengan asid amino - mencantikkan kulit
  • dan banyak lagi
Rasanya seperti susu vanila yang asli menyebabkan ramai ibu bersyukur kerana anak-anak mereka tidak menolak malah aamt menyukai mealshake shaklee. Tak payah susah-susah nak paksa minum mealshake ni.

Dapatkan Mealshake anda hari ini dengan hadiah yang menarik dari sihatmacamyaya.bogspot.com





Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry