Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Ambil Mealshake Dan Omega Anak Kerap Selesema Sembuh

Ambil Mealshake Dan Omega Anak Kerap Selesema Sembuh

Saya sangat kasihan bila mendengar anak-anak orang lain tak sihat, kerap demam, selesema, batuk dll. Saya pernah melalui bermalam dihospital, kami tahan hati tengok anak dicucuk jarum, menangis meraung, takut kat ubat dan doktor.

Saya amalkan shaklee masa anak umur 5 bulan tapi tak berani bagi omega guard dan mealshake shaklee kerana saya tak berapa tahu dan faham kebaikan, kandungan, dan cara pemprosesan vitamin shaklee. Tapi semenjak saya menjadi ahli shaklee dan belajar, fahami tentang produk-produk shaklee, saya berikan anak saya omega guard shaklee semasa umur dia 1 tahun setengah. 

SET KESIHATAN KANAK-KANAK, AMBIL MEALSHAKE DAN OMEGA ANAK KERAP SELESEMA SEMBUH, TESTIMONI SELESEMA SEMBUH DENGAN MEALSHAKE DAN OMEGA GUARD SHAKLEE, TESTIMONI MEALSHAKE, TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE, TESTIMONI OMEGA GUARD, TESTIMONI OEMGA GUARD SHAKLEE,  OMEGA GUARD SHAKLEE, MEALSHAKE SHAKLEE, KEBAIKAN MEALSHAKE SHAKLEE, KEBAIKAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Alhamdulillah, selepas pemberian omega guard secara teratur dan berjadual, anak makin sihat, susah demam, selesema dan batuk pun dah tak de sekarang. dan yang paling best, Alhamdulillah dia tak mudah kena jangkit sekiranya berdekatan atau lalu dekat orang yang selesema dan batuk.



Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.


Oleh sebab itu, saya sangat-sangat seronok berkongsi kebaikan omega guard shaklee dan mealshake shaklee kepada ibu bapa yang runsing dan risau dengan masalah kesihatan anak mereka termasuklah sahabat saya ini. Tiada apa yang lebih menggembirakan daripada melihat seorang demi seorang kanak-kanak sihat tanpa sebarang ubat-ubatan sintetik dan mengandungi dadah serta membunuh kuman baik dalam tubuh. 

Jika dahulu saya perhatikan anak saya kerap kembali batuk dan selesema, cirit birit dan lain-lain akibat sistem imun yang lemah dan kuman baik berkurang dalam ususnya.

Berikut adalah testimoni dari sahabat saya mengenai kesihatan anaknya


Testimoni Selesema Sembuh Dengan Mealshake dan Omega Guard Shaklee

testimoni omega guard, testimoni omega guard shaklee, testimoni mealshake, testimoni mealshake shaklee


Ada orang kata lebih baik bagi ubat percuma (panel, kerajaan etc), lebih jimat. Cari klinik yang boleh cepat sembuh. Tak kisah samaada dos yang diberikan tinggi, asalkan cepat sembuh.  Bagi saya tepuk dada tanyalah hati anda. Jika anda sanggup membazirkan ratusan ringgit untuk membeli barang tidak perlu setiap bulan, apalah salahnya peruntukkan sedikit wang untuk kesihatan anak anda. Anak anda membesar dengan apa yang diberi makan oleh ibu bapanya. Andalah sebenarnya yang menentukan tahap kesihatan anak anda.

Sama ada nak keluarkan sedikit peruntukan untuk mencegah atau berhabisan duit untuk mengubati. 

Fikir-fikirkan.



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

2 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

ada tak produk mengurangkan selsema bayi 11 bulan dan batuk berkahak

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

mohon share...

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry