Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Shaklee Omega Guard Rahsia Anak Sihat Masa Melancong

Shaklee Omega Guard Rahsia Anak Sihat Masa Melancong

OMEGA-3, MINYAK IKAN, SHAKLEE, PRODUK SHAKLEE, SIHAT, MELANCONG, SHAKLEE OMEGA GUARD
Peranan minyak ikan omega-3 dalam Shaklee Omega Guard yang juga meningkatkan sistem imun kanak-kanak selain bagus untuk perkembangan memori dan ketajaman minda. Tambah bagus apabila si anak masih menyusu dan si ibu pula mengambil Shaklee Omega Guard setiap hari dan khasiat minyak ikan omega-3 yang diterima oleh anak membantu sistem imun anak berada di tahap terbaik.



OMEGA-3, MINYAK IKAN, SHAKLEE, PRODUK SHAKLEE, SIHAT, MELANCONG, SHAKLEE OMEGA GUARD

Nak dijadikan cerita, minggu lepas saya sekeluarga pergi melancong selama seminggu ke Muar-Melaka-Nilai dan balik kampung. Uihhh, jauh tu berjalan dan tentulah menginap di hotel-hotel. Risau jugak Yaya demam, ye la nama pun dah berjalan makan angin melawat tempat-tempat menarik jadi saya bawak bekal Shaklee Omega Guard dalam botol yg lebih kecil nak jimat ruang beg.hehe.

Memang rutin Yaya makan minyak ikan atau omega-3 setiap minggu. Tak hari jumaat saya akan bagi hari Sabtu. Tengok sama ada Yaya makan menu berlaukkan ikan baru bagi Shaklee Omega Guard tu sebiji. Ikut sunnah Rasulullah S.A.W. hehe. Hari sabtu, hari kedua kami bercuti Yaya makan lauk ikan jadi saya suapkan dia supplement minyak ikan shaklee tu. Memang kegemaran dia pun. Mama suka makan vitamin dia pun ikut suka makan vitamin gak. Kalau suruh makan ubat doktor jenuh kena paksa. hehe.
OMEGA-3, MINYAK IKAN, SHAKLEE, PRODUK SHAKLEE, SIHAT, MELANCONG, SHAKLEE OMEGA GUARD

Saya pulak, hari Isnin baru saya mula makan supplement minyak ikan shaklee tu bersama-sama beberap jenis vitamin shaklee yang lain dan hari-hari seterusnya dan saya cuma berhenti makan omega-3 sehari bila tiba hari giliran Yaya makan omega-3 pulak. Sebab saya masih menyusukan Yaya, jadi saya tak mahu Yaya terlebih dos, risau buah pinggang Yaya terpaksa bekerja keras memproses DHA dan EPA.


OMEGA-3, MINYAK IKAN, SHAKLEE, PRODUK SHAKLEE, SIHAT, MELANCONG, SHAKLEE OMEGA GUARD

Selama 5 hari kami bercuti, Yaya pulak terpaksa bukak pantang dia makan makanan kat luar sebab kat bilik hotel takda dapur dan mama tak boleh masakkan untuk Yaya. Selain berpanas, kena sejuk air-cond, mandi malam semua, Alhamdulillah, syukur kepada Allah, Yaya sihat dan ceria je semasa kami pergi bercuti. Cuma perut anak melayu tengah hari dan malam mesti nak makan nasi jugak. Hehe

OMEGA-3, MINYAK IKAN, SHAKLEE, PRODUK SHAKLEE, SIHAT, MELANCONG, SHAKLEE OMEGA GUARD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry