Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Produk Shaklee Memang First Class !!!

Produk Shaklee Memang First Class!!!


PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E

Masuk hari ni dah dua tahun saya menggunakan produk shaklee dan saya masih setia menggunakan Produk Shaklee dan menjadi pengedar sah produk Shaklee di Kepala Batas, Prai dan Seluruh Malaysia. Kenapa saya berat hati nak tukar produk Shaklee?. Mana nak cari produk yang menjalani leibh 80,000 ujian termasuk ujian klinikal, terbukti 100% semulajadi, selamat, produk shaklee di Malaysia semuanya halal, set kecantikan shaklee berdasarkan plant-based, tiada bahan kimia, memang dijaga kualiti khasiatnya dan macam-macam lagi. Rugilah kalau orang tak betul-betul faham akan produk Shaklee ni. huhu

Tambah berguna produk Shaklee ni bila saya pergi melancong. Basic H Shaklee, Multipurpose Herbal Blend Shaklee antara barangan terpenting yang waji saya angkut sekali. Basic H Shaklee sangat berguna kepada saya. 
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E

Dengan Basic H Shaklee: 

1. Saya basuh semua baju (melancong ala-ala backpacking)
2. Guna Basic H Shaklee untuk basuh botol minum dan tupperware Yaya
3. Pengganti sabun head to toe untuk Yaya
4. Sangat membantu kurangkan rasa gatal dan kesan gatal-gatal pada badan Yaya 
     (kena lepas main buaian kat taman permainan Tanjung Emas, Muar)
5. Kadang-kadang malas guna sabun hotel saya mandi dengan Basic H Shaklee
6. Buat rendam buah dan sayur untuk Yaya masa kat kampung
   (eh, memang dah rutin kat rumah basuh buah dan sayur guna basic H shaklee)
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E

Herlbal Blend Shaklee pula sangat berguna hilangkan merah-merah pada nappy Yaya sebab mama dia lupa tukar pampers sebelum tidur. Tidur pulak dalam air-cond cepat je pampers tebal. huhu. Selain tu, sapu kat gatal-gatal yang Yaya dapat kat taman permainan tu. Memang berkurang kesan merah tu. Malangnya, herbal blend Shaklee tinggal sisa-sisa je. ingatkan sempatla guna hingga habis bercuti. Rugi betul tak bawak yang baru. Nak jimat punya pasal. hehe. Jadi gantikan dengan minyak gamat untuk sapu gatal Yaya, hari kedua dah hilang gatal-gatal tu.^_^
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E
Tu tak termasuk Shaklee Omega Guard yang sangat-sangat saya suka untuk tingkatkan sistem imun Yaya. Masa rasa gatal tekak, macam nak batuk saya makan chewable vita-c, sebab semalamnye lupa nak makan vita c, jadi hari tu terus tak jadi batuk. hehe.

Hmm, vitamin E complex Shaklee saya suka sapu kat luka-luka kecil termasuk sapu kat luka-luka kecil kat Yaya. Biasalah, mama yaya ni careless sikit kat dapur, jap-jap melecurla, terkena pisau la..hehe


Eh, banyak lagi kenapa saya sukakan produk Shaklee ni. tapi kalau cerita panjang-panjang letih pulak kome nak membacanya. hehe





Sharing Is Caring


Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry