Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Hilangkan Jerawat

Petua Hilangkan Jerawat Dengan Vitamin

Gabungan vitamin-vitamin ini membantu mencantikkan kulit anda agar lebih lembut, wajah lebih bersih tanpa jerawat dan jeragat, kulit lebih anjal dan berseri.


Vitamin E

memperbaiki peredaran darah,  memperbaiki tisu kulit sekaligus mengurangkan parut dan jeragatkulit lebih lebih lembut dan cantik. Melambatkan proses penuaan, menjadikan wajah berseri dan tidak kusam.

B-Complex

Membantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, meningkatkan keimunan tubuh dan penting untuk system urat saraf dan meningkatkan tumpuan berfikir. (stress mampu merosakkan vitamin dalam badan dan membuatkan seseorang itu kelihatan lebih tua dari usia sebenar)

Vita - C

mengandungi 7 ½ biji oren untuk menampung keperluan tubuh. Mengandungi kolagen yang memberi keanjalan tisu dan menjadikan seseorang itu kelihatan lebih muda, sebagai antioksidan yang melindungi sel kulitmeningkatkan keimunan tubuh, membantu pemulihan sel kulit, meningkatkan kesihatan tulang dan gigi.




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun 
   ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan  
   pengedar anda untuk lebih lanjut. 


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry