Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Sembuhkan Luka Pembedahan dan Kulit Lebih Berseri

Sembuhkan Luka Pembedahan dan Kulit Lebih Berseri

Luka selepas pembedahan perlu dijaga sebaik mungkin. Saya menyediakan set vitamin yang dapat membantu anda menyembuhkan luka selepas pembedahan disamping menjadikan anda lebih sihat, bertenaga dan ceria. 


Vitamin-vitamin yang disediakan untuk Set pembedahan ini adalah:

Zink

Mempercepatkan proses penyembuhan luka (sama ada dalaman & luaran), mengawal kelemumur dan keguguran rambut.

Vitamin C

Mengandungi 7 ½ biji oren untuk menampung keperluan tubuh . Mengandungi kolagen yang memberi keanjalan tisu dan menjadikan seseorang itu kelihatan lebih muda, sebagai antioksidan yang melindungi sel kulit, meningkatkan keimunan tubuhmembantu pemulihan sel kulit, meningkatkan kesihatan tulang  
dan gigi.

Vitalea 

Merupakan multivitamin yang akan membuatkan tubuh jadi lebih bertenaga terutama bagi ibu yang lepas bersalin. Mengandungi 28 nutrien penting, temasuk 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian serta dilengkapkan dengan zat besi.

B-complex

Membantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuanmeningkatkan keimunan tubuh dan penting untuk system urat saraf dan meningkatkan tumpuan berfikir(stress mampu merosakkan vitamin dalam badan dan membuatkan seseorang itu kelihatan lebih tua dari usia sebenar).



Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com atau Chit chat di Facebook Atiqah Aziz untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry