Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Susu Badan Melimpah Ruah Banyakkan Stok Susu

Susu Badan Melimpah Ruah Banyakkan Stok Susu

Runsing macam mana nak banyakkan susu badan anda? dah cuba macam-macam jenis makanan tambah susu ibu? Saya akan terangkan kepada anda rahsia untuk melimpah ruahkan susu badan anda dan boleh la penuhkan stok susu badan di rumah anda.


Set B (breastfeeding) ni di pakej khas untuk memenuhi impian anda untuk menyusukan anak sepenuhnya hingga mencapai target usia anak yang anda tetapkan. Set Breastfeeding ini juga dilengkapkan untuk memperkayakan susuibu dengan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh ibu dan juga anak yang disusui. Jadi Ibu yang menyusu juga mendapat khasiat dari set Breastfeeding ni..kiranya setB niset 2in1 la..jimatkan!!







Khas Untuk Ibu& Anak:

Vitamin B lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi ,

Vitamin C Berperanan meningkatkan keimunan tubuh, membantu pemulihan sel kulit
disamping kolagen untuk menguatkan tisu dalam badanMeningkatkan penyerapan zat besi (disarankan diambil bersama vitalea kerana vitalea mengandungi zat besi)


Vitalea untuk pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh. Mengandungi 28 nutrien penting, temasuk 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian serta dilengkapkan dengan zat besi.


Alfalfa sebagai peransang (milk booster) demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut. (tapi dengan syarat kekerapan menyusu & mengepam susu badan). Juga membantu dalam menyelesaikan malah wanita seperti keputihan selain merapatkan keintiman. 

Vitamin semulajadi bertindak secara lembut dengan tubuh badan anda serta membantu memperbaiki kekurangan vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan anda. Oleh itu, bagi ibu yang menyusukan anak, pengambilan vitamin amat perlu agar kekal cergas dan sihat supaya bertenaga untuk menyusukan anak, menguruskan rumah tangga dan juga menguruskan jadual untuk membuat stok simpanan susu badan secukupnya untuk si manja anda.

Pengambilan vitamin semulajadi ini diharus disertai dengan minum 3 liter air supaya tubuh boleh memproses vitamin yang 'pure' untuk diserap tubuh badan anda. Kerapkan sesi mengepam semasa anda berjauhan dengan anak sekurang-kurangnya 3jam sekali, selepas mengepam lakukan perahan menggunakan tangan (teknik marmet) untuk memastikan breast betul-betul kosong dan anda akan mendapat tambahan susu sebanyak 0.5-1.0oz..seronokkan!!. Setiap hari pastikan anda menyusukan anak & mengepam susu tidak kurang dari 12 kali sehari. Lebih bagus anda dapat pamkan susu anda lebih dari 3x sehari sekiranya anda menyusukan anak secara direct feeding untuk meningkatkan lagi pengeluaran susu. Semakin kerap sesi pengepaman dan sesi penyusuan terus, pengeluaran susu akan bertambah. Jadi stok pun boleh la buat banyak-banyak. 

Walaupun anda sibuk di tempat kerja anda harus luangkan masa untuk mengepam supaya otak menerima isyarat permintaan hasilkan susu untuk memastikan pengeluaran susu tidak berkurang.

Rajinkan diri setiap hari untuk lakukan power pumping setiap hari. Power pumping membantu menghantar signal ke otak untuk menghasilkan lebih banyak susu. Jadi bila selalu buat power pumping, susu akan bertambah!!!. Anda boleh lakukan teknik power pumping ini 1-2 kali sehari, lebih bagus lakukan di tengah malam kerana ketika ini hormon prolaktin yang menghasilkan susu meningkat. 

Dengan mengamalkan set breastfeeding shaklee dan juga pengepaman & penyusuan secara konsisten anda akan dapat lihat kesan positifnya - susu bertambah, susu semakin pekat, anda semakin sihat, anak semakin sihat & berat semakin bertambah, anak ceria & cepat belajar dan anda pun senang hati melihat perkembangan sihat anak anda serta dapat memenuhi impian untuk menyusukan anak hingga 2, 5 tahun or lebih lagi?!!!;)




TESTIMONI PENGGUNA SET B (BREASTFEEDING) SHAKLEE





Di sms oleh Puan Nur Bahirah bt Abdullah dari Taping, Perak
"Salam sy antara tribuan ibu yg m'nyusu ank sec eksklusif..setelah d'perkenal'n dgn produk shaklee ni.syukur alhamdulillah susu saya smakin bnyk jika hndk d'bnding'n sblum sy mgguna shaklee. selain itu ia juga m'bantu ibu drpada kelesuan..sya start m'ngmbil set bepantang d'ikuti dgn set m'nyusu..nyata shaklee mmg hebat n sesuai ntk ibu n anak n xm'bri ksan smpingan..a lot2 terima kaseh 2 my pren. pn atiqah krana m'perkenal'n shaklee kpda sya..."



































* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com atau Chit chat di Facebook Atiqah Aziz untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.




0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry