Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Tambah Berat Badan Bayi Nurse Tak Berleter Lagi

Bantu Naik Berat Badan Bayi Nurse Tak Berleter Lagi

Runsing nurse asyik membebel berat badan bayi tak naik. Tambah pula orang sekeliling sedap je mengata susu badan kita tak berkualiti, tak cukup khasiat atau susu badan kita tak cukup anak memang buat ibu berasa hati, stress dan rasa kurang yakin. Adakah betul susu aku tak cukup berkhasiat sehingga anak aku kurus tak naik berat?

Macam-macam dah makan, makan lebih banyak dari suami, bayi memang kerap menyusu dengan kita sampai ibu kurus kering. Tapi berat bayi tak naik-naik juga. Apa masalahnya? Apa nak buat?

Runsing, susah hati, kesiankan anak, risau bulan depan nak pergi pemeriksaan bulanan lagi. Apa nak buat ni?

Tips, Cara, Mudah, Naikkan, Naik, Bertambah, Bayi, Anak,



Cara Mudah Naik Berat Badan Bayi

Untungnya bagi ibu yang menyusukan anak ni. Tak perlu la nak suapkan anak yang bukan-bukan yang tak serasi dengan usus bayi yang masih fragile ni. Sebab bayi mendapat khasiat yang secukupnya dari susu ibu. Jadi mudahlah misi naikkan berat bayi ni.

Paling penting cara nak tambah berat badan bayi ni adalah dengan mengambil ESP, Alfalfa Complex dan juga SR Vita-C Plus. 


Eh kenapa SR Vita-C Plus ni penting dalam misi nak menambah berat badan bayi ni ya?. Perhatikan jika anak-anak sakit, mereka tiada selera untuk makan, jadi setiap kali mereka jatuh sakit, setiap kali itulah berat mereka akan susut. Jadi, apabila ibu mengambil vitamin C maka membantu meningkatkan tahap imun bayi dan mengurangkan kekerapan anak jatuh sakit dan memelihara selera makan bayi.

ESP dan Alfalfa Complex ada dua produk tambah berat badan bayi yang wajib diambil oleh ibu yang menyusukan anaknya. Bagaimana kedua-dua produk Shaklee ni membantu ibu-ibu menyusu ini?:

ESP - Memekatkan susu ibu, bayi kenyang lebih lama, dan tidur bayi lebih nyenyak. 

ESP mengandungi vitamin dan mineral seperti:
  • Thiamin
  • Riboflavin
  • Iron
  • Calcium
  • Protein
  • Niacin
  • Vitamin B6


Alfalfa Complex - Mengandungi galactagogue yang menggalakkan pengeluaran susu ibu. Susu ibu juga lebih pekat dan mengenyangkan bayi. Jadi Alfalfa membantu ibu menghasilkan susu badan yang mencukupi untuk bayinya. Cukup, berkhasiat dan mengenyangkan bayi. 

Alfalfa juga mengandungi vitamin dan mineral seperti:
  • Vitamin A
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • Calcium
  • Potassium
  • Phosphorus
  • Iron
Ok dah dapatkan tiga produk Shaklee yang membantu ibu menarik nafas lega tak kena marah dah dengan nurse bila berat badan bayi bertambah. Tak kena tadah telinga kena dengar orang cadangkan yang bukan-bukan semata nak tengok anak gebu macam ni kononnya


Tips, Cara, Mudah, Naikkan, Naik, Bertambah, Bayi, Anak,



Ketahui Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan


Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.



SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry