Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Hilangkan Kelemumur dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Hilangkan Kelemumur dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Pening dengan masalah rambut kelemumur dan mahu hilangkan kelemumur anda?. Tercari-cari petua hilangkan kelemumur dan cara menghilangkan kelemumur?

Cara menghilangankan kelemumur yang mudah, selamat dan berksan dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee. 

Bersaiz 59ml sebotol, merupakan produk penjagaan rambut dan anti kelemumur paling penting yang membantu anda merawat semua masalah rambut termasuk masalah rambut kelemumur. 


Nourishing Scalp Treatment Shaklee menghilangkan kelemumur dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran dan menentang faktor persekitaran yang merosakkan kesihatan rambut yang menyebabkan rambut kelemumur.

Menariknya Nourishing Scalp Treatment Shaklee mengandungi komposisi formula Scalp Health  Complex yang paling tinggi. Formula Scalp Health Complex adalah gabungan 10 vitamin, mineral dan herba untuk menyihatkan rambut dan juga melebatkan rambut menawan anda dan menyelesaikan masalah rambut kelemumur anda.

Anda juga tidak akan menemui sebarang bahan kimia yang biasanya anda temui dalam produk-produk  kulit penjagaan rambut terutamanya untuk hilangkan kelemumur yang boleh merosakkan rambut dan juga kulit kepala dalam tempoh jangka masa panjang.  

Antara bahan-bahan yang digunakan dalam formula Scalp Health Complex adalah  ekstrak swertia dan halia untuk meransang peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk folikel rambut, mineral untuk kesihatan kulit kepala seperti kuprum, zink, mangan serta vitamin A dan vitamin E yang bertindak sebagai antioksidan yang memetabolismakan kesihatan kulit kepala. Juga dilengkapkan dengan minyak daun pokok teh serta ekstrak teh hijau untuk menentang kerosakan rambut oleh radikal-radikal bebas dan faktor-faktor persekitaran lain yang menyumbang kepada masalah rambut kelemumur anda


Formula Nourishing Scalp Treatment Shaklee yang membantu menghilangkan kelemumur anda ini juga tidak membuatkan rambut anda melekit dan berminyak. Nourishing Scalp Treatment Shaklee juga adalah fomula tanpa bilas dan anda boleh menggayakan sebarang fesyen rambut sambil menggunakannya.

Harga Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Harga Runcit (59ml)
Semenanjung Malaysia - RM93.75
Sabah & Sarawak - RM98.75
Caj penghantaran - RM10.oo (Semenanjung)
                                   RM20.00 (Sabah dan Sarawak)

Jangan segan-segan tanya pada saya untuk maklumat lanjut^_^


Sharing Is Caring


Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry