Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Lindungi Wajah dari Sinaran UV dengan Collagen Shaklee dan Vitamin E

Lindungi Wajah dari Sinaran UV dengan Collagen Shaklee dan Vitamin E


Anda inginkan wajah yang mulus tanpa jeragat, kurang gemar mengenakan alat solekan atau bahan penjagaan muka yang sudah tentu mengandungi beribu-ribu lemon bahan kimia berbahaya? 

Mudah sahaja, selain sumber makanan, ambil supplement yang kaya dengan Collagen dan vitamin E membantu anda memiliki kulit yang mulus, jeragat semakin pudar, jerawat berkurang.

Punca jeragat adalah dari kerosakan kulit disebabkan sinaran uv yang mengandungi radikal bebas yang merosakkan struktur kulit secara perlahan-lahan.

Oppss..jangan sembarangan beli supplement, teliti label dan kandungannya terlebih dahulu.

Produk shaklee merupakan produk yang sememangnya diakui selamat dan berkesan oleh Shaklee Corp. sendiri, dah tak perlu risau kesan sampingan yang menjejaskan kesihatan di kemudian hari. Jadi jom kenali vitamin yang kaya dengan Collagen dan Vitamin E.


Hebatnya Kombinasi Collagen Shaklee dan Vitamin E

COLLAGEN SHAKLEE, VITAMIN E, VITA E, SHAKLEE, PROMOSI, HARGA, HARGA ISTIMEWA, JERAGAT, JERAWAT, AWET MUDA, KULIT, CANTIK, ANJAL, KEANJALAN, REMAJA, KEREMAJAAN, KEDUTAN, GARIS HALUS, GEBU, MULUS, BERSIH,


Vitamin E mengandungi antioksidan yang membantu memulihkan kerosakan kulit oleh radikal-radikal bebas. Collagen Shaklee pula membina struktur kolagen dalam tubuh yang sangat penting untuk kesejahteraan otot, tulang dan kulit anda.

Jadi kombinasi Collagen Shaklee dan Vitamin E Complex sangat membantu melindungi dan memulihkan kulit anda bukan setakat muka tapi seluruh tubuh (takkan tak pakai baju langsungkan) dari sinaran ultra ungu. Gabungan Collagen Shaklee dan Vitamin E juga mampu mengurangkan dematitis atopik dan menjadikan kulit anda lebih gebu dari biasa, kulit sentiasa lembap, tegang dan anjal seperti anda di zaman remaja dahulu.

Untuk pengetahuan anda semua, Collagen Shaklee adalah Collagen terbaik kerana dipatenkan di bawah standard penghasilan kolagen yang terbaik yang mana rantaian asid amino dalam Collagen Shaklee tidak rosak.

Jadi jom guna Collagen Shaklee dan Vitamin E Complex. Tak perlu kelam kabut nak pakai segala mak nenek alat solek dan krim anti-uv. Jimat duit hubby anda juga. Muka pun lebih natural je. Sape taknak kan^__^


Harga Runcit Collagen Shaklee dan Vitamin E Complex

Vitamin E (120 biji) dan Collagen Shaklee (15 sachet)
Semenanjung Malaysia - RM447.00
Sabah & Sarawak - RM466.00
Caj penghantaran:- RM10 (Sem. M'sia) dan RM20 (Sabah/Sarawak)

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan juga harga ^_^




Sharing Is Caring
Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry