Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Isteri Makan Alfalfa Buat Suami Makin Sayang

Isteri Makan Alfalfa Buat Suami Makin Sayang


Wow..hebatnya penangan alfalfa; raja segala tumbuhan ni. Bagi isteri-isteri yang lepas bersalinkan anak yang berasa semakin dingin terhadap seks, rasa sakit melakukan hubungan kelamin, mengalami masalah keputihan yang banyak, haid yang tidak teratur, rasa longgar pada "Cik V", buah dada makin mengendur, rasa kekeringan dibahagian faraj ketika bersama suami dll anda boleh mengambil Alfalfa Complex Shaklee.

Sekiranya isteri-isteri ada mengalami gejala-gejala seperti yang disenaraikan menunjukkan anda kekurangan hormon estrogen dalam tubuh. Hormon estrogen yang mencukupi dalam tubuh akan memberikan anda kesan kewanitaan yang ketara seperti buah dada yang cantik dan haid yang teratur.  Ketandusan hormon estrogen juga akan mempercepatkan proses penuaan dan akan mengetahuinya apabila melihat kulit yang semakin kering terutama di bahagiaan muka dan kedutan pun semakin jelas kelihatan. Kekurangan hormon estrogen juga menyebabkan seseorang wanita itu akan cepat mengalami Menopous.


Kekurangan hormon estrogen boleh menyebabkan:

1. Kekeringan di bahagian faraj dan kesakitan sewaktu bersama dengan suami
2. Hot-flashes iaitu perpeluhan dan rasa panas tanpa sebab walaupun di tempat sejuk
3. Kehilangan rasa ingin bersama
4. Kekenduran buah dada
5. Kekenduran di kulit
6. Perubahan mood dan perasaan murung
7. Oseoporosis
8. Peningkatan kolestrol di dalam darah








 Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 



Kelebihan Supplement Alfalfa Complex Shaklee

Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature yang dicipta oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Kelebihan Alfalfa Complex Shaklee yang anda patut tahu adalah:

1. Dituai dari tanaman alfalfa organik (Medicago sativa)di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos iaitu baja bebas kimia.

2. Daun Alfalfa hanya dipetik apabila mencapai tahap kematangan secara semulajadi kerana daun-daun yang matang adalah kaya dengan klorofil yang memberi manfaat kepada manusia

3. Proses pengeringan daun-daun Alfalfa secara pengudaraan semulajadi untuk mengekalkan kandungan nutrisinya. Manakala bahagian lain yang tidak penting pada daun-daun Alfalfa dilupuskan

4. Daun-daun yang telah kering akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.

5. Keseluruhan proses pengasilan tablet Alfalfa Complex dijalankan dibawah pengawasan yang sangat ketat dan teliti oleh Shaklee.

6. Setiap tablet yang dihasilkan mengandungi 300mg Alfalfa semulajadi

7. 10 biji Alfalfa tablet menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu



Pengambilan Alfalfa Complex

Alfalfa adalah sejenis tumbuhan yang kaya dengan nutrisi dan zat galian sejak 2500 tahun dahulu dan di label sebagai "bapa keapda semua makanan" oleh masayarakat Arab. Berdasarkan kajian oleh pihak University of Michigan Health System; Alfalfa kaya  dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galin, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimian. Antara jenis vitamin dan zat galian yang terkandung dalam Alfalfa adalah vitamin A, B1, B6, C, E dan K, serta protein, kalsium, besi dan zink. Selain itu, fakta yang paling membantu adalah, University of Pittsburgh telah mengesahkan bahawa alfalfa juga turut mengandungi estrogen tumbuhan yang dipanggil isoflavin yang mana pengambilan alfalfa boleh menghasilkan serta meningkatkan hormon estrogen dalam tubuh. 

Oleh itu, pengambilan alfalfa yang konsisten dapat mengatasi masalah kewanitaan anda dan membuatkan suami makin sayang. Apabila hormon estrogen meningkat, maka tiada lagi masalah vagina berbau malah bahagiaan intim makin rapat, hubungan seks makin hangat membara, buah dada makin tegang dan lain-lain lagi. 

Testimoni dari saya?..Opppss perihal suami isteri tidak patut dihebahkan. cuba sendiri dan anda akan rasai perbazaannya.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




Untuk order? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE

4 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Sekiranya mengalami kekeringan vagina adakah layak untuk memakan vitamin ini yg mengandungi estrogen sdgkan mempunyai cyst?adakah ianya sesuai bagi yang menghidap cyst?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Sy sedang amalkanprimrose evening oil. Bole ambil alfalfa juga ke
?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam..saya nak tnya bape lama br dpt kesannya..selepas melahirkan anak buah dada kita akan kendur..selepas mkn alfafa ni bape lama kesannya..saya br start makan alfafa ni seminggu..

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

rm?

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry