Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cream Untuk Kulit Yang Cantik - Herbal Blend Multipurpose Cream

Cream Untuk Kulit Yang Cantik - Herbal Blend Multipurpose Cream


Cream ini adalah cream kulit yang serbaguna yang boleh dipakai pada kulit sesiapa sahaja. Bayi sangat disyorkan menggunakan cream kulit serbaguna ini bagi mengatasi masalah eczema, gigitan nyamuk, ruam-ruam dll. 



Saya juga sangat suka menggunakannya terutama untuk mengatasi tapak kaki yang kering pada anak saya, luka-luka kecil dan kesan gigitan nyamuk. Anak saya juga sukakanya keran cream kulit ini berasa dingin dan menenangkannya. Jadi sekarang , gatal sikit atau sakit akibat terjatuh dll dia akan cakap "mama, buh bat"^_^

Dipekkan sebanyak 4oz dalam 1 botol membuatkan ianya antara cream kulit yang sangat berpatutan harganya dan yang penting berbaloi dari segi pemakaiannya. Semua ahli keluarga boleh menggunakan cream ini tambahan cream ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia, selamat dan berkesan.


Herbal Blend Multipurpose Cream ini diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Cream ini bersifat dingin, bermentol dan tidak berminyak dan melekit. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana cream ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.




Dan banyak lagi kebaikan Herbal Blend Multipurpose Cream ini antaranya:


1. Ruam, 

2. Luka kecil , 

3. Calar, 

4. Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun), 

5. Eczema, 

6. Masalh kulit Gatal 
7. Menghilangkan Parut 
8. Melembutkan Kulit Yang Kasar 
9. Elokkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. 
10. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak. 

11. Memecahkan Lemak / Pembuangan Angin Dengan Cara Urutan Terutama Pada 

Bahagian Perut 

12. Losyen Kegunaan Harian 

13. Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox
14. dll

Kena cuba dahulu! Anda pun akan jatuh cinta pada cream kulit ini seperti saya dan ramai lagi pengguna Herbal Blend Multipurpose Cream ini ^_^

Nak cuba dahulu? boleh dapatkan sample percuma Herbal Blend Multipurpose Cream ini dari saya. Caranya mudah sahaja. Cuma emailkan atau sms pada saya dan nyatakan saya mahukan "sample Herbal Blend" dan sertakan butiran anda iaitu nama, alamat dan no.telefon.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

1 comments:

Ziela Razali berkata... Reply Comment

Cantik blog sis.
Btw,herbal blend memang best..
Salah satu krim wajib dlm rumah saya.

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry