Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Perbezaan Supplement Shaklee Dan Supplement Kesihatan Lain

Perbezaan Supplement Shaklee Dan Supplement Kesihatan Lain


Saya sudah menggunakan supplement Shaklee lebih kurang satu tahun setengah. Masa begitu cepat berlalu, rasa seperti baru semalam saya order dengan Mommy Lyna supplement yang membantu meningkatkan tenaga sekaligus meningkatkan pengeluaran susu badan saya. Sewaktu di awal pengambilan supplement ini, saya sayang duit, saya hanya beli pada Mommy Lyna supplement yang membantu 'boost'kan susu badan saya pada harga mampu milik sahaja. Setahun lebih juga saya membeli pada Mommy Lyna. Antara supplement yang membantu meningkatkan pengeluaran susu disamping kerap mengepam dan juga rajin minum 3 liter air ialah Alfalfa Complex, Vitalea (multivitamin), Sustained Release Vita-c dan juga B-complex.
Set supplement ini memang lengkap untuk keperluan tubuh saya kerana saya dapat alami perbezaan ketara selepas mengambil supplement Shaklee ini. Bulan pertama saya mengambil supplement-supplement tersebut secara konsisiten; hasilnya,membantu  meningkatkan tenaga saya, di mana saya tidak terlalu letih dalam menggalas tanggungjawab sebagai pekerja, suri rumah, isteri dan ibu kepada permata hati kami. Walaupun pergerakan seperti lipas kudung dari pukul 4-5 pagi sampai 12 tengah malam, saya tidaklah terlalu letih. Saya juga bertenaga untuk kerap mengepam di tempat kerja dan juga di rumah, tidak terasa tertekan terlalu kerap mengepam pun. Rasa seronok dan bahagia dapat menyusukan bayi sendiri. 

Saya juga banyak tugas di ofis, tetapi saya tidak serabutkan kepala saya dengan tugas-tugas tersebut. Saya menjalankan tugas saya setakat yang saya mampu kerana bagi saya kerja tidak akan habis sehingga saya pencen dan dari hari ke hari akan bertambah. Jadi, 'enjoy yourself' dalam melaksanakan tugas yang diberi. 

Disamping supplement tersebut, saya turut membeli Ostematrix juga dari Mommy Lyna. Masih teringat bulan pertama saya membeli Ostematrix, kandungannya semua yang saya tidak pernah jumpa dalam mana-mana produk kesihatan lain. Memang berbeza, saya tanya distributor saya dan saya kaji sendiri maklumat-maklumat berkaitan kandungan Ostematrix ini. Tahu apa yang saya perolehi?. Kesemua bahan yang digunakan dalam pembuatan Ostematrix adalah dari sumber semulajadi yang sangat hampir menyamai zat-zat dan mineral yang diperlukan oleh tubuh kita!!!..Wow, rasanya tidak semua produk kesihata boleh menyediakan supplement seperti Shaklee. Tambahan Shaklee memang menjalankan lebih 100 ujian klinikal terhadap setiap produknya walaupun tidak diperlukan kerana supplement keluaran Shaklee adalah disahkan 100% semulajadi tetap Shaklee tetap menjalankan tanggungjawabnya sebaik mungkin dalam menjaga dan meningkatkan kesihatan penggunanya dengan selamat dan berkesan serta tiada kesan sampingan. 

Oleh sebab itu saya katakan Shaklee Is Different With Others Product. Menggunakan supplement Shaklee membuatkan saya yakin dan selamat!!^__^

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry