Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cabaran Ibu Menyusukan Bayi Di Bulan Ramadhan

Cabaran Ibu Menyusukan Bayi Di Bulan Ramadhan


Salam Ramadhan buat semua yang membaca blog saya ni^_^


Hari ni dah hari keenam kita berpuasa kan. Perjalan saya berpuasa tahun ini terasa tenang, tidak lah susah hati seperti ketika berpuasa ditahun lepas. Tahun lepas, output susu berkurang, saya tidak dapat mengumpul jumlah oz seperti hari biasa. 

Tahun ni, saya berasa tenang, cergas sampai ke petang walapun berasa lapar dan dahaga tetapi output susu ibu yang saya pam di tempat kerja tidak berubah seperti hari biasa. Saya masih dapat mengumpul 14-15oz sehari seperti biasa. Apa Rahsia output susu saya tidak berubah?
Jeng..Jeng..Jeng..Semestinya saya mengamalkan minum Mighty Tripple Gem setiap  hari semasa bersahur. Setiap hari Saya akan bancuh 2 sudu ESP bersama 1 sudu Mealshake dan juga 1 sudu Performance drink bersama secawan air masak. Hasilnya, sangat-sangat menyeronokkan!!!


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Memang betul saya kekal bertenaga dan cergas boleh pergi poskan order untuk customer, hantarkan supplement kepada customer, mengempam susu 4 kali sehari semasa  di ofis. Semuanya hasil saya minum Mighty Tripple Gem, memang terasa kelainan berbanding tahun lepas sebab tahun lepas saya hanya ambil performance drink. Performance drink memang membantu saya dalam mengurangkan kehilangan bendalir dalam badan dan membuat saya kekal cergas juga. Tetapi apabila saya tambahkan pengambilan Mealshake dan ESP bersama Performance drink, bukan sahaja saya kekal bertenaga malah yang paling menyeronokkan saya, oupout susu ibu dan hasil tuaian yang saya perolehi dalam sehari tidak berkurang. SERONOKKNYAAA!!!! ALHAMDULILLAH!!

Jadi, Ibu-ibu yang masih menyusukan anak dan masih mengeluh susu ibu mula berkurang, jangan sedih-sedih lagi. Nanti ouput susu lagi berkurang. Mari amalkan bersama-sama Mighty Tripple Gem ini bersama-sama dari jauh.^_^


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 



Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.







0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry