Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Berdiet dengan ESP - Diet Rendah Lemak Yang Terbaik

Berdiet dengan ESP - Diet Rendah Lemak Yang Terbaik



Berita baik bagi yang ingin berdiet. ESP membantu anda dalam proses mendapatkan bentuk badan yang langsing dan tubuh yang sihat serta kulit yang cantik. Bagaimana ESP membantu anda berdiet?

ESP (Soy Protein Isolate Powder) adalah berasaskan tumbuhan, yang lengkap biologinya, sumber pekat soya bukan merupakan dari biji benih soya yang diubah suai secara genetik (Non-GMO). ESP dirumus khas tidak mengandungi lemak tepu dan bebas kolestrol dan laktosa secara semulajadi. Juga merupakan sumber terbaik kalsium dan iron.


Protein soya yang terkandung dalam ESP mempunyai nilai biologi yang sama dengan telur atau susu. Satu hidangan ESP bersamaan 3 sudu ESP menyediakan 14g protein (28% Nilai Harian atau DV), 80g karbohidrat, 500mg kalsium (50% DV) dan 30mg isoflavanoid semulajadi iaitu Nilai Harian yang biasanya digunakan oleh penduduk Asia.




Fungsi Protein Dalam Program Penurunan Berat Badan

Hasil kajian menunjukkan lelaki dan wanita pada pertengahan umur tidak mendapat keperluan protein yang cukup dalam diet harian. Sedangkan daipada hasil kajian yang dilakukan oleh saintis mereka yang mengambil supplement protein susu sejurus selepas latihan atau senaman mendapat kira-kira 25% berat badan yang lebih ramping dan kehilangan lebih 50% lemak badan. Kelebihan protien susu yang diambil sejurus selepas bersenam dapat membekalkan tubuh dengan protein dan karbohidrat tambahan kerana proses bersenam telah menambahkan tisu tanpa lemak dalam tubuh serta menurunkan berat badan. Penambahan tisu tanpa lemak bermanfaat meningkatkan tahap kesihatan otot anda.

(Sumber: Wayne L. Westcott, William F. Martin, Rita La Rosa Loud and Susan Stoddard)




Dapatkan Harga Menarik dari Sihat Macam Yaya


Penurunan berat badan yang perlahan adalah lebih baik dan berperatusan tinggi untuk kekal langsing disebabkan tubuh dapat berstimulasi dengan corak diet yang sihat dan seimbang serta mendapat cukup keperluan zat dan nutrisi harian berbanding diet yoyo iaitu diet ekstrem yang mengabaikan keperluan zat dan nutrisi harian yang amat penting untuk mengembalikan keanjalan kulit, kekuatan otot dan meningkatkan tahap kesihatan tubuh.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry