Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Multivitamin Lindungi Kesihatan Kanak-Kanak Dari Teruk Melarat

Multivitamin Lindungi Kesihatan Kanak-Kanak Dari Teruk Melarat


Memang agak mencabar awal tahun ini, sejak Yaya mula bersekolah. Setelah dua minggu bersekolah, bermulalah episod, setiap seminggu atau dua minggu Yaya kena selesema dan batuk. Simptomnya sama setiap kali. Hari ni elok, esoknya dia akan bersin seharian, hidung merah dan berair dan keesokkannya dia demam. Dan agak merisaukan setiap kali macam tu dia akan demam.

Timbul dibenak, apakah supplement Shaklee yang saya bagi sebelum ini tidak berkesan? Banyak doktor pakar kanak-kanak kami dah jumpa. Semua jawapan adalah sama. Yaya tetap berulang selesema batuk dan diselang seli dengan coaxsackie dan juga demam campak.


"Rumah adalah tempat paling selamat, tetapi dia perlukan pendedahan kepada persekitaran untuk membina imun yang lebih kuat"


Semua doktor pakar kanak-kanak yang kami jumpa memberitahu hal yang sama. Ia adalah perkara normal apabila kanak-kanak yang sebelum ini dijaga di rumah, tidak dikelilingi ramai kanak-kanak setiap hari mula bersekolah. Keadaan yaya yang kerap dijangkiti virus selesema dan batuk tidak membahayakan jika keadaan terkawal dan membina sistem imun yang lebih kuat selepas ini


Setiap kali kami berbincang dengan doktor, doktor cakap sangat bagus Yaya mengambil makanan tambahan dari awal. Ianya melindungi Yaya daripada sakit yang lebih melarat seperti jangkitan paru-paru dan sebagainya. Kerana setiap kali Yaya macam batuk teruk bunyinya apabila diperiksa, paru-parunya dalam keadaan normal.

Jadi kami sebagai ibu bapa dan terutama Yaya; tuan punya badan harus banyak bersabar dalam menempuhi keadaan ini.

Bersyukurlah, Jangkitan penyakit yang Yaya terima setiap kali adalah ringan dan tidak membawa mudarat disebabkan kebiasaan Yaya yang mengambil vitamin setiap hari. 

Makan supplement tidak bermakna kita kebal dari serangan penyakit seumur hidup. Tetapi dengan mengambil vitamin setiap hari, membantu menguatkan sistem tubuh dari kerap diserang penyakit dan juga membantu mengelakkan jangkitan yang dihidapi lebih melarat membawa kepada masalah jangkitan telinga, asthma dan sebagainya.

Apa yang Yaya ambil setiap hari adalah Omega Guard, Mealshake, Chewable Vita-C Plus dan Vitalea For Kids. 

IQ, Mimda, Kesihatan, Sering, Sakit, Membantu, Kuatkan, Sistem, Imun, Tubuh, Badan, Kurangkan, Kekerapan, Sakit, Jatuh, Pintar, Makanan, Tambahan


Tiada istilah banyak dan mahal selepas saya mengenali produk Shaklee dan setelah saya dan Yaya menggunakannya bertahun-tahun lamanya. Dan ianya lebih menjimatkan apabila mendaftar sebagai ahli. Banyak kelebihan yang saya dapat, antaranya bila beli banyak vitamin Shaklee, saya dapat redeem duit saya semula. Siapa nak bagikan.

Antara kesihatan anak, dan berkira duit untuk mencukupkan apa yang dihajati saya lebih rela mementingkan kesihatan anak.


Shaklee Independent Distributor-ID: 882854
Atiqah Aziz
Wassap: 012-5770682
Facebook: Atiqah Aziz
Emel: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry