Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Melegakan Selesema Tanpa Ubat Dadah

Kelmarin disebabkan cuaca sejuk ketika waktu tengah malam maka esoknya saya diserang selesema atau lebih tepat lagi ini merupakan simptom resdung. Aiseh, lama dah tak datang ni. Esoknya sehari agak berairlah hidung. Rasa tak larat dah ni, dah la sedang bekerja. Kalau makan ubat selesema pasti terlena berdengkur nganga mulut lagi. hahaha

Tengah selesema ni otak pun tak berapa nak berjalan lancar. Lembap semacam je. Entah macamana terfikir. Eh aku belum makan supplement lagi lah. Eh, baru teringat kena kuasa gandakan Vitamin C Shaklee lah barulah masalah hidung berair hilang. Apalagi cepat-cepat makan Sustained Release Vita-C Plus tu.



Alhamdulillah. Selalunya saya akan sakit kepala sekali saat selesema. Tetapi kelmarin saya masih mampu melakukan kerja dengan tenang tanpa lalok-lalok. Hehehe. Hidung pun tidaklah gatal sangat tidak seperti sebelum-sebelum ini. Menjelang petang saya ambil lagi Vita-C Plus Shaklee. Kena ambil awal sikit sebab nak terkejar-kejar untuk urusan pengeposan order vitamin Shaklee ni.

Kita pun macam biasalah sibuk seharianlah. Yang bagusnya masih boleh fokus pada tugas di pejabat lagi. Hasil perahan susu badan pun tidak terjejas, Macam biasa aja. Sebelum ni semasa menyusukan anak sulung, masa tu badan baru berkenalan dengan Shaklee. Tak konsisten sangat pun makan vitamin Shaklee tu. Sebab masa tu tak tahu kebaikan vitamin C. Kadang-kadang kalau tak tahan makan juga ubat doktor. Tapi kemudian pasti susu badan berkurang. Sedih! Masa tu punyalah berusaha gigih nak tambahkan susu badan balik.

Opppsss. Ambil produk Shaklee bukan bermakna kita tidak akan jatuh sakit ye. Tetapi mengurangkan kekerapan jatuh sakit. Kerana setiap tubuh kita adalah aset yang sangat berharga. ^__^


Mahu cuba Sustained Release Vita-C Plus Shaklee? SILA KLIK BUY NOW ^_^

Melegakan Selesema Tanpa Ubat Dadah





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

1 comments:

rahaton azirah ramli berkata... Reply Comment

btoi tu kan tiqah..memang agak susah nak kena selesema bila kita ambil supplement. kak aton pun alhamdulillah, pregnant kali ni sihat alhamdulillah. nutriferon pon sgt membantu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry