Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Saya Pengedar Sah Shaklee Di Pulau Pinang


Hari ni, sahaja nak refresh balik kat pembaca semua. Tengah-tengah malam ni saja la nak merepek sikit. Hehe. Sempena lebih kurang dua tahun saya menjadi SID Shaklee ni. Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi negeri Pulau Pinang dan juga di seluruh Malaysia. Saya juga punyai senarai pengedar-pengedar sah Shaklee di bawah saya di negeri-negeri yang lain.

Jadi kepada yang berkenan nak mencuba produk shaklee atau nak tanya pendapat mengenai kesihatan anda terutama sekali mengenai susu badan, bolehlah hubungi saya sama ada melalui Whatsapps atau SMS ke 012-5770682 ataupun melalui facebook; Atiqah Aziz pun boleh juga. Insyaallah semua pertanyaan akan saya layani secepat yang mungkin.

Saya tinggal di Kepala Batas. Jadi orang-orang yang tinggal berdekatan dengan Kepala Batas tu kalau nak COD vitamin Shaklee ke bolehlah hubungi saya. Ala takat Sungai Dua ke Kepala Batas bukan jauh mana. Dalam 10-15 minit sampai la kan. Insyaallah moga semuanya dipermudahkan.


SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH, SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA, PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH, BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT



Ramai juga yang tanya saya, apa jenis produk Shaklee yang saya jual. Semua la yang ada pada harga produk tu yang saya jual. Ada juga yang tanya apa produk yang Shaklee yang paling orang suka beli. Jawapan saya, semua jenis Set Supplement, Set Penjagaan Berat Badan, Set Penjagaan Diri Dan Kecantikan dan Set Penjagaan Rumah semuanya laku keras.

Ia betul. Memang produk Shaklee berkualiti tinggi. Shaklee tak guna tau bahan yang ada kesan buruk disebalik kesan positif seperti ephedra yang mampu menyebabkan kematian walaupun berkesan menurukan berat badan.


Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.

Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.

Kami telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Info Dari: Shaklee.com,my


Nak tahu, ramai yang menggunakan Shaklee termasuk golongan atasan dan juga selebriti. Tak ketinggalan Ayu Raudhah, Misha Omar dan Rita Rudaini. Misha Omar dan Rita Rudaini sampai daftar jadi ahli Shaklee lagi. Obama, Oprah Winfrey, Arnold Schwarzenegger, Gweneth Paltrow, Rachel Ray (sekadar menyebut beberapa nama) pun guna Shaklee tau. Bangga saya. hehe

Ni nak cerita. Angkasawan NASA pun guna Shaklee tau. NASA sendiri pergi jumpa pihak Shaklee supaya sediakan produk penghidratan semula untuk para angkasawannya sebagai persediaan untuk mendarat semula ke bumi. Kenapa? punyalah lama astronaut tu terapung-apung dalam Stesen Angkasa Lepas (ISS) tu, jisim badan mereka pun dah berubah, maka mereka mengalami General Re-entry Sindrom. Yang mana mereka akan berasa gayat, keletihan, rasa tidak selesa, gastrousus, dan hilang tenaga upaya sementara.

Jadi pihak Shaklee menyediakan produk penghidaratan semula khas untuk para angkasawan iaitu Astro-Ade. Macam tu juga dengan atlet-atlet olimpik dan para pendaki gunung yang ambil supplement Shaklee sebagai supplement harian mereka.

Kenapa dalam banyak-banyak syarikat yang jual supplement ni Shaklee juga yang dipilih? sebab Shaklee hasilkan produk yang 100% semulajadi dan tidak mengandungi sebesar zarah pun unsur-unsur dadah. NIL. Tiada produk kesihatan yang mempunyai kajian saintifik yang menyeluruh dan tidak diuji ke atas haiwan seperti Shaklee. Hanya Shaklee sahaja yang ada banyak lebih kurang 100 landmark study.


ASTRONAUT, MEASAT, SOYUZ, MALAYSIA, DATUK, SHEIKH, MUZAFFAR, SHAKLEE, VITAMIN, PERFORMANCE, DRINK, AMBIL, BEBAS, DADAH, BERTENAGA, KESAN, KURANGKAN, KUATKAN, ISS, PUSAT, ANGKASA, LEPAS, KAWALAN, KAPSUL, BELI, HASILKAN, PRODUK, UNTUK, NASA

Sebab tu saya suka vitamin dan produk-produk lain Shaklee. Saya tak kisah pakai baju RM10 sahaja dan barangan lain yang tak berapa nak berjenama sangat. Yang peting, supplement saya harus tip top dan berkualiti. Badan nak pakai lama, bukan untuk suami je. Tetapi untuk menjaga anak-anak, amanah dari Allah tu. Nak beribadat pun kalau badan tak sihat, sakit-sakit pun tak best.





SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry