Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

10 Faedah dan Keistimewaan ESP Shaklee Buatkan Ramai Restock ESP

10 Faedah dan Keistimewaan ESP Shaklee Buatkan Ramai Restock ESP



ESP Shaklee menjadi kegemaran ramai pengguna produk shaklee kerana faedah-faedah dan keistimewaannya yang membantu mengurangkan masalah kesihatan, membantu mencantikkan kulit, sebagai "milk booster" susu badan dan lain-lain lagi.

Yang istimewanya sudah tentu soya shaklee adalah dari non-gmo serta tidak dibasuh dengan alkohol sebaliknya dibasuh dengan air bersih serta diproses pada kadar suhu yang rendah untuk memelihara kuantiti dan kualiti isoflavones, genistein dan daidzein dan dapat membekalkan anda kebaikan soya sepenuhnya. ESP shaklee juga ditambah dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan kacang soya.

ESP Shaklee telah diiktiraf seluruh dunia kerana mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliko kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.

ESP Shaklee juga merupakan satu-satunya produk supplement protein yang dijamin lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh. Protein soya shaklee ini juga turut diperkaya dengan 5 jenis vitamin dan 4 jenis mineral yang menyokong keperluan harian manusia.


KEBAIKAN ESP SHAKLEE, KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE, FAEDAH ESP SHAKLEE, ESP SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK ESP SHAKLEE UNTUK BANYAKKAN SUSU IBU, ESP SHAKLEE UNTUK KEKAL BERTENAGA, HARGA ESP SHAKLEE, PROMOSI ESP SHAKLEE, PROTEIN SOYA SHAKLEE,



1 tin ESP Shaklee seberat 850gm dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang memberikan sumber tenaga yang tahan lama jam demi jam. ESP shaklee ini juga digemari dan sesuai oleh semua peringkat dewasa kerana mengandungi Indeks Glisemik yang rendah iaitu hanya 39 yang mana sangat sesuai dijadikan supplement dan penambah tenaga bagi penghidap kencing manis.

Kandungan proteinnya iaitu satu hidangan ESP Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda protein daging, 4 kali ganda protein telur dan 12 kali ganda dari protein susu. ESP Shaklee juga rendah lemak, tiada kolestrol, tiada uric asid (asid urik yang tinggi dalam tubuh menyebabkan gout), dan protein ESP Shaklee sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

10 Faedah Esp Shaklee Yang Membuatkan Pengguna Restock Setiap Bulan

  • Membantu Awet Muda - asid amino membantu memelihara dan memulihars otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit.
  • Membantu meremajakan kulit - Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit, membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut
  • Membekalkan Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan kekal bertenaga jam demi jam
  • Membantu mengurangkan migrain, imsonia dan stress
  • Membaiki Pigmentasi - Tona kulit lebih sekata, membantu mengurangkan jeragat 
  • Membantu memperbaiki masalah rambut - Seperti rambut beruban dan rambut gugur
  • Membantu meningkatkan memori - Meningkatka kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan
  • Baik untuk kestabilan hormon - Isoflavones dalam kacang soya fungsinya sama dengan hormon wanita. Isoflavones  merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya membantu mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Memusnahkan radikal bebas yang menyebabkan punca kanser. Genistein dalam ESP Shaklee membantu dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat.
  • Sebagai Milk Booster - Membantu ibu meransang pengeluaran susu ibu dengan lebih banyak (dengan syarat mengikut "Demand vs Supply"

Protein sangat dalam tubuh manusia kerana protein merupakan bahan utama pembentukan  pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen hormon manusia. Maka kekurangan protein menyebabkan:
  1.  Kelemahan sistem imun dan juga fungsi tubuh untuk melawan penyakit,
  2.  Masalah lebihan ari dalam badan
  3.  Kehilangan kepejalan otot
  4. Perubahan warna rambut,
  5.  Pertumbuhan terbantut,
  6.  Masalah penghadaman, 
  7. Masalah penghasilan darah dan hormon
  8. Masalah kegagalan fungsi organ yang boleh menyebabkan kematian.



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^


SOYA, SUSU, ESP, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE


1 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Informative article, totally what I needed.


my site Google

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry