Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Mengandung Shaklee Memang Terbaik

Set Mengandung Shaklee Memang Terbaik


Alkisah ditakdirkan bertambah rezeki anak lagi. Jadi sejak dari awal sememangnya set menyusu shaklee jadi rutin harian, maka saya teruskan saja rutin tersebut kecuali alfalfa complex saya hentikan pengambilannya.

Sebenarnya, tiada banyak beza set mengandung dan menyusu kecuali semasa mengandung tidak digalakkan mengambil alfalfa complex kerana boleh menyebabkan kontraksi awal. Tambah masa tempoh kehamilan masih lagi dalam trimester pertama dan kedua.

Set mengandung shaklee terbahagi kepada dua jenis set iaitu set mengandung untuk trimester pertama dan set mengandung shaklee untuk trimester kedua atau ketiga. 

Set Mengandung Shaklee Trimester 1

  • Vitalea (multivitamin lengkap dengan iron)
  • B complex
  • Vitamin C
  • dan Ostematrix
SET MENGANDUNG SHAKLEE. SET HAMIL SHAKLEE, SET MENGADUNG SHAKLEE TRIMESTER 1, SET MENGADUNG SHAKLEE TRIMESTER 2&3, KEISTIMEWAAN SET MENGANDUNG SHAKLEE, SET BERPANTANG SHAKLEE.


Bila kandungan empat bulan dan ke atas maka bolehlah bertukar ke set mengandung trimester 2 & 3 ni

Set Mengandung Shaklee Trimester 2 & 3

  • Vitalea (multivitamin lengkap dengan iron)
  • B complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • dan Omega Guard
SET MENGANDUNG SHAKLEE. SET HAMIL SHAKLEE, SET MENGADUNG SHAKLEE TRIMESTER 1, SET MENGADUNG SHAKLEE TRIMESTER 2&3, KEISTIMEWAAN SET MENGANDUNG SHAKLEE, SET BERPANTANG SHAKLEE.


Dari awal mengandung saya jadikan set mengadung shaklee trimester pertama sebagai rutin harian dan kini bersambung pula dengan set mengandung shaklee untuk trimester kedua dan ketiga. Dan oh ya, saya sapukan juga perut dan tumit dengan cream herbal blend shaklee, ini pun bila rajin dan teringat. hehe. Satu botol kongsi sekeluarga ^__^

Selain tu saya juga ambil ESP shaklee untuk sebagai snack petang atau minum pagi bila-bila saya rasa lapar. Disebabkan saya ni ada migrain dan gastrik dan sejak mengadung migrain kerap sangat terjadi. Maka kena jaga perut. Lambat sikit makan maka migrain menyerang tak kira waktu.

Berdasarkan pengalaman saya dengan kandungan sulung terdahulu. Sememangnya saya berdisiplin makan supplement-supplement yang klinik bagi. Dan kini dah dari awal makan supplement shaklee maka haruslah masa mengandung pun saya masih setia dengan shaklee.

Sebenarnya, banyak keisitimewaan yang saya perolehi dari set mengandung shaklee ini, antaranya:
  1. Berbanding mengandung yang sulung, kali ni tumit tidak lagi pecah-pecah.
  2. Gusi tak berdarah
  3. Tiada lagi kejang-kejang otot sejak amalkan ostematrix
  4. Rekahan kulit di bahagian perut tiada
  5. Sakit belakang tiada sejak amalkan ostematrix
  6. Tak mudah letih
  7. Mood boleh dikawal
  8. Rasa cergas, walaupun tak boleh buat kerja berat2, n teruk2 untuk kali ni. Huhu, patut orang tengok saya macam sihat walafiat je
  9. Sembelit tiada sebab amalkan ostematrix
  10. Bacaan HB cantik setakat ni dah amik tiga kali  dan ini bacaannya - 14, 11 & 13
  11. Omega membantu mengawal nafsu makan dan sekali gus mengawal berat badan saya walaupun tujuan utamanya untuk perkembangan iq baby dalam perut ni.

Menariknya set hamil shaklee ni walapun secara rawaknya harganya dalam RM300++ tetapi berbaloi kerana setiap botol untuk kegunaan 4-6 bulan melainkan ostematrix sebulan sahaja. 

Set mengadung shaklee ni boleh diguna pakai semasa pantang pulak tu. Cuma tambah zink sahaja. Sangatla senang hati saya tak payah susah-susah nak fikir nak pilih set berpantang yang terbaik dan sesuai dengan saya dan anak. Nak peruntukkan duit untuk set berpantang pula. Atau tak perlu juga nak susah hati risau sembelit ketika dalam pantang akibat suami tak sempat beli buah limau ^_ ^. Dan juga, saya bebas menyusukan anak tanpa risau anak cirit birit dan sebagainya seperti sekirannya saya menggunakan jamu.

Untuk Tempahan Sila KlikORDER
DAPATKAN TAWARAN MENARIK DARI SAYA



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry