Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Bayi Selalu Demam, Takut Bagi Ubat? Nutriferon Sangat Membantu

Bayi Selalu Demam, Takut Bagi Ubat? Nutriferon Sangat Membantu

Sekarang ni rasaya tak boleh kata musim demam tapi memang cuaca tak menentu dan kualiti persekitaran sekarang sangat-sangat rendah berbanding zaman mak ayah, tok nenek kita. Lihatlah, sekarang, bukan kanak-kanak je mudah demam, demam bayi pun ramai. dan ramai ibu-ibu mengeluh apa nak buat nak kurangkan demam bayi ni. petua saya mengatasi demam pada anak mudah je. saya berikan anak saya nutriferon shaklee dan performance drink shaklee.

Demam pada anak biasanya satu petanda antibodi tubuh sedang melawan virus dalam tubuh. samaada virus selesema atau batuk. Inilah penyakit biasa kalau demam, batuk atau selesema. demam bayi pun macam tu juga.

Biasanya, antibiotik tidak membina antibodi tubuh tetapi hanya melegakan simptom-simptom akibat selesema atau batuk seperti suhu panas, bersin, hingus meleleh dan batuk. dan antibiotik tak selesaikan masalah kahak yang dah berkumpul kat paru-paru pun. sebab tu, lepas dua tiga bulan nanti demam selsema akan muncul semula.

haihh...

BAYI, DEMAM, ANAK, SELESEMA, SHAKLEE, IBU, MENYUSU, DEHIDRASI, NUTRIFERON, BATUK, TAK SIHAT, KERAP, SELALU, CARA, ATASI, PENAWAR, KURANGKAN

Kat sini saya nak bagi petua demam pada bayi, bayi selesema atau batuk. Iaitu Nutriferon Shaklee. Ya, mudah dan simple je. Ibunya yang menyusukan bayi hanya perlu mengambil shaklee nutriferon mengikut aturan makan yang diberi oleh pengedar shaklee bertauliah. 

Selain itu, penting bagi si ibu mengambil air putih secukupnya untuk menguraikan khasiat-khasiat nutriferon. Supplement merupakan ekstrak yang pekat jadi untuk memudahkan penyerapan oleh tubuh, sejumlah air sekurang-kurangya tiga liter diperlukan. Juga, taklah membebankan buah pinggang untuk proses khasiat supplement.


Berbalik pada nutriferon shaklee, apabila anak sakit, ibu perlu menyusukan anak sekerap yang mungkin. setiap 2 jam sekali. 


Manfaat Apabila Penyusuan Diberikan Secara Kerap 

- Mengelakkan dehidrasi pada bayi. Tubuh mereka masih kecil jadi 
   mereka mudah terhidrasi
- Interferon dari nutriferon shaklee yang disalurkan melalui susu ibu 
   akan mengaktifkan antibodi tubuh bayi untuk melawan virus 
    demam, selesema dan batuk
- Anak sentiasa mendapat bekalan sumber tenaga baharu untuk 
   melawan virus
- Anak aktif walaupun sedang demam
- Dapat membuatkan mereka tenang dalam keadaan diri mereka
   yang tidak sihat
- Dapat beri kesan penyembuhan yang cepat
   (kasih sayang+sumber tenaga+nutriferon)






Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry