Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Nutriferon Cepat Sembuhkan Coxsackie

Nutriferon Cepat Sembuhkan Coxsackie

Alhamdulillah, hari ini genap seminggu yaya dah pulih dari jangkitan coxsakie. Terasa lega dan lapang dada kami berdua. Coxsackie adalah penyakit berjangkit yang tidak boleh dipandang ringan terutamannya dikalangan kanak-kanak berumur 2-5 tahun. Segera bawa berjumpa doktor sekiranya anak anda terdapat kesan bintik-bintik di tapak kaki, tangan dan mulut.

Coxsackie juga terdiri daripada beberapa jenis peringkat, daripada ringan sehinggalah kepada yang boleh membawa maut. Selain itu jika tidak dirawat atau mendapat rawatan secepat mungkin anak mungkin boleh mendapat komplikasi seperti sakit otot (miositis), bengkak hati dan inflamasi jantung yang menyebabkan maut.

COXSACKIE, TIPS, CEPAT, SEMBUH, RAWAT, RAWATAN, ATASI, UBAT, NUTRIFERON, PRODUK, SHAKLEE, CHEW VITA C, VITAMIN C, INTERFERON
Beginilah bintik-bintk jangkitan coxsakie


Oleh kerana kami bukan doktor maka kami membenarkan yaya ditahan di wad memandangkan baru minggu lepas (sebelum yaya dijangkiti coxsackie) yaya demam panas hampir dua hari. seminggu juga duduk di hospital. Perkara yang sangat kami takuti ketika itu adalah takut demam panasnya naik semula. Adakah kami perlu pentingkan dengar cakap-cakap orang (tiada tauliah kedoktoran) dan tidak mempeduli kesihatan dan diri anak sendiri? Oh tidak!!!.anak adalah harta yang tidak ternilai lebih penting dari majikan yang membayar gaji. Duit boleh dicari anak tiada galang ganti.

Saya kasihan melihat yaya, masuk hari kedua diwad. bintik-bintik kecil mula berubah menjadi besar dan berair seolah melecur. Nasib baik ada cream herbal blend shaklee dan basic h shaklee. Dua jenis produk shaklee inilah yang saya gunakan untuk mengurangkan ketidakselesaan akibat kegatalan di yaya. Kasihan lihat yaya dua hari tidak cukup tidur. Tidurnya sering diganggu akibat kegatalan yang pada mata saya sangat-sangat gatal hingga dia garukan tapak kaki dan tangannya pada badan saya.

Hari ketiga yaya boleh keluar. Alhamdulillah, sebab sepanjang dia dijangkiti coxsackie dia cergas dan berselera untuk makan. Sepanjang dua hari selepas yaya demam saya pantau dari jadual berkala suhu badannya, yaya tak lagi demam. Apalagi keluar wad, malam tu saya bagi yaya secubit nutriferon dan sebiji chew vita c shaklee. Alhamdulillah, bintik-bintik lain yang semakin tumbuh naik di bahagian badannya. tidak lagi membesar menjadi bintik berair yang sangat gatal. dan pertumbuhan bintik-bintik baru juga tehenti.

COXSACKIE, NUTRIFERON SHAKLEE, SEMBUHKAN, SEMBUH, CEPAT, ATASI, TIPS , KAEDAH, CARA


Hari kedua yaya makan nutriferon, bintik-bintik berair sudah kering dan bintik-bintik kecil juga menjadi hitam dan kering serta tiada lagi bintik-bintik coxsackie baru yang timbul. Hari ketiga semakin banyak bintik berair yang sudah mengering, mula-mula jika dilihat seolah kulit mati tersebut akan menghitam, tetapi kerana kerap disapukan cream herbal blend shaklee maka kulit kering itu tidak menghitam sebaliknya hanya kering biasa.

Sampai hari ke 5, parut-parut akibat bintik-bintik kecil tidak lagi kelihatan, manakala semua bintik berair sudah kering spenuhnya hanya tunggu masa untuk lekang. Genap seminggu, kulit yang mati terlekang sedikit demi sedikit untuk diganti dengan kulit baru. Waktu ini saya akan sapukan pada kaki dan tangan anak vitamin E shaklee. Tetapi agak lambatla kulitnya mahu tumbuh yang baru sebab duduknya ditapak kaki dan tapak tangan yang mana kedua-dua anggota ini sentiasa digunakan dan bergerak. hehe

CHEW VITA C, SISTEM IMUN, ANAK, CEPAT, SIHAT, SEMBUHKAN, VITAMIN C, COXSACKIE


Kini yaya dah pulih sepenuhnya dari jangkitan coxsackie. Tiada yang lebih menggembirakan hati kami suami isteri melihat anak sudah boleh keluar rumah dan bergaul dengan orang lain. Walaupun masih kecil anak-anak kita pada hakikatnya cepat bosan duduk di rumah sahaja.

Terima kasih pada Allah s.w.t yang mengilhamkan saya untuk menggunakan nutriferon dan juga chew vita-c sebagai alternatif mepercepatkan penyembuhan jangkitan coxsakie pada anak. Alhamdulillah

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry