Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Supplement Untuk Anak Pintar dan Sihat

Supplement Untuk Anak Pintar dan Sihat

Menariknya supplement shaklee untuk anak pintar ini membantu melengkapkan keperluan zat dan nutrisi dalam perkembangan minda dan juga sepanjang proses tumbesaran anak. Anak-anak yang mendapat cukup zat nutrisi juga sukar mendapat sakit apatah lagi berjangkit dengan orang lain.

Yang menariknya Set Anak Pintar Shaklee hanya mengandungi bahan-bahan semulajadi yang telah dibuat penyelidikan dan juga diuji dengan lebih 80,000 ujian termasuk ujian klinikal yang mana shaklee sama sekali tidak membuat ujian klinal terhadap haiwan untuk semua produk yang dikeluarkannya. Maka sebab itu produk shaklee benar-benar mesra alam, selamat dan berkesan kepada manusia.

Set Anak Pintar Shaklee mengandungi supplement omega guard shaklee, lecithin, chewable vita-c plus dan juga mealshake shaklee. Bagi yang pernah mengambil set kanak-kanak iaitu omega guard shaklee dan juga meal shake anda pasti tahu kedua-dua produk ini merupakan supplement terlaris untuk kesihatan kanak-kanak. Kedua-dua supplement telah membantu meningkatkan tahap kesihatan anak pada tahap terbaik yang mana kebanyakkan kanak-kanak yang mengambil supplement ini lebih kerap jatuh sakit dan mudah berjangkit seperti selesema, batuk, asma dan juga alergi.


SET ANAK PINTAR, ANAK BIJAK, PETUA ANAK BIJAK, ANAK SIHAT, SUPPLEMENT SHAKLEE, OMEGA GUARD SHAKLEE, OMEGA 3, MEAL SHAKE, TIPS ANAK BIJAK, TIPS ANAK PINTAR, SUPPLEMENT UNTUK ANAK PINTAR


Selain untuk meningkatkan kesihatan, Mealshake lengkap dengan Protein Baik untuk membantu menyuburkan perkembangan minda. Asid amino yang terdapat dalam rantaian protein meal shake membantu menguatkan lagi proses penghantaran maklumat dari saraf ke otak untuk mencernakan maklumat yang diterima. Protein meal shake juga membantu melengkapkan keperluan protein tubuh untuk membentuk sel-sel imun, sel-sel darah merah, enzim, otot-otot dan juga pembinaan tulang untuk tumbesaran yang sihat dan normal.

Manakala multivitamin yang terkandung dalam meal shake shaklee melengkapkan asas nutrien yang sangat penting untuk perkembangan otak dan tumbesaran yang sihat. Oleh sebab itu, anak-anak yang diberikan meal shake semakin sihat dan sukar jatuh sakit. Manakala selera makan pula bertambah baik (meal shake tidak sama sekali menyebabkan kanak-kanak menjadi obesiti). Meal shake juga mengandungi vitamin perlu seperti B Complex yang membantu meningkatkan daya ingatan dan sistem saraf yang baik. 

Omega Guard Shaklee pula kaya dengan omega 3 yang membantu meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta meningkat perhubungan antara sel-sel otak. Omega 3 yang terdapat dalam kapsul omega guard menyokong keseimbangan emosi dan sikap positif dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan semasa anak-anak kita tua kelak.

Lecithin Shaklee bukan sekadar membantu anda menurunkan berat badan (dos yang diperlukan adalah berlainan bagi tujuan kesihatan dan juga program menurunkan berat badan). Sebaliknya lecithin shaklee adalah berasaskan soya yang merupakan sumber utama kolina dalam mengukuhkan proses penghantaran maklumat melalui sistem saraf ke otak. Akademi Sains Kebangsaan telah mengiktiraf kolina sebagai sumber nutrisi harian penting kerana mengandungi pelbagai khasiat termasuk untuk kesihatan dan kepintaran otak.

Chewable Vita-C Plus Shaklee. Memang sedap. Rasa orennya adalah oren sebenar dan sama sekali tidak membuatkan lidah anak anda bertukar menjadi warna oren. Vitamin C yang terkandung dalam chewable vita-c plus ini membantu menguatkan sistem imun kepada anak-anak agar kekal sihat dan cergas. Vitamin C sangat membantu anak-anak kurang mendapat jangkitan yang kerap didapati dari sekolah seperti jangkitan selesema. Maka prestasi anak anda pun baik dan cemerlang dalam proses pembelajaran mereka. Vitamin C juga penting dalam mengekalkan integrasi antara sel dan menyokong kesihatan mata. gigi, gusi, tulang, otot dan peredaran darah dikalangan kanak-kanak yang sedang membesar.

Zat dan nutrisi yang lengkap dan terbaik dalam set anak pintar shaklee ini membantu tubuh dan otak anak anda lebih sihat, cergas dan pintar. Juga membantu anak anda lebih seronok, ceria, tenang dan yang paling utama anak anda tidak tertekan dalam kehidupan mereka sebagai pelajar untuk menjadi pelajar yang bijak dan cemerlang.



Untuk Tempahan Sila KlikORDER
DAPATKAN TAWARAN MENARIK DARI SAYA



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry