Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Kesihatan Haji,Umrah & Travel

Set Kesihatan Haji,Umrah & Travel

Sebagai persediaan untuk menjaga kesihatan agar boleh menunaikan ibadah umrah dan haji dengan sempurna, saya sediakan untuk anda atau sesiapa dikalangan ahli keluarga anda pakej istimewa haji, umrah & travel untuk kesihatan orang tersayang.

Set pakej haji dan umrah ini juga sesuai dibawa ketika anda melancong kemana-man terutama melancong diluar negara. Kadang-kadang keadaan cuaca dan persekitaran menjadikan tubuh tidak selesa seperti sejuk, berjerebu, panas dan sebagainya. 

Kebiasaannya mereka yang ingin melancong ini mebawa serba sedikit ubat ubatan semasa haji, umrah dan juga melancong seperti panadol, vitamin C, minyak angin dan sebagainya untuk memastikan ibadah umrah, haji dan percutian berjalan dengan lancar, sempurna dan juga bergembira.

Seperti kata pepatah, mencegah lebih baik dari merawat, anda digalakkan mengambil set haji, umrah & travel ini sebelum dan semasa menjalani ibadah haji, umrah dan juga melancong agar kesihatan anda berada ditahap optimum. Mesti tak nak masa menunaikan ibadah haji, umrah dan melancong tiba-tiba, rasa sakit kepala, sakit lutut, letih terlampau segala kan kan..^__^


PAKEJ HAJI, UMRAH & TRAVEL






Testimoni Pengguna Yang Menunaikan Umrah

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com atau Chit chat di Facebook Atiqah Azizuntuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.




0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry