Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Memutihkan Wajah Dengan Cepat

Cara alami untuk memutihkan wajah yang saya beri ini merupakan kredit buat anda. Bukan sahaja putih di muka tetapi di seluruh badan. Menariknya anda guna produk mencerahkan kulit ini 10 tahun berturut-turut pun tiada kesan sampingan yang buruk melainkan anda bertambah sihat, cantik dan muda. 

Bagaimana cara untuk memutihkan kulit adalah dengan 2 perkara iaitu pertama bermula dari dalam untuk kecantikan kulit dan dari luar untuk mencerahkan mencerahkan wajah. Tetapi pakej ini dengan satu badan nanti insyaallah cerah dari sebelumnya. Takdelah macam tahi cicak. Muka putih, tangan hitam.



Cara Memutihkan Wajah, Cara Memutihkan Kulit, Cara Memutihkan Wajah Dengan Cepat, Cara Memutihkan Wajah Dalam 1 Minggu, Cara Memutihkan Kuit Wajah Dengan Cepat, Cara Memutihkan Badan Dan Wajah,


Cara Cepat Untuk Memutihkan Wajah adalah menggunakan gabungan 3 perkara ini

1. Collagen Powder

Kulit lebih sihat, lebih anjal, mengurangkan liang roma terbuka dan kulit wajah berseri. Juga cara cerahkan kulit dengan cepat, mengurangkan pigmentasi dan jeragat. Ujian klinikal menunjukkan 71% pengguna berasa tekstur kulit mereka lebih gebu selepas menggunakan Collagen powder selama 8 minggun berturut-turut.

Selain itu, Collagen Powder juga membantu melembapkan dan mengurangkan kekeringan kulit yang mempercepatkan proses penuaan.



2. ESP- Protin Soya

Protein penting dalam membina sel-sel dan otot baru dan membaikpulih sel-sel yang rosak. Jadi protein soya dapat mengurangkan kedutan, agen antipenuaan, mengembalikan kecerahan dan tona kulit yang sekata serta mengurangkan kesan parut. Protein soya adalah lebih baik kerana tidak mengandungi kolestrol, rendah lemak, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh.


3. Sustained Release Vita-C Plus

Cara memutihkan kulit dan wajah dengan cepat anda tak boleh ambil sebiji sehari je vitamin C. Ada aturan makan yang betul. Vitamin C membina kolagen dan dikenali sebagai vitamin cerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekatkan pembentukan pigmen. 


4. Herb-Lax

Herb-Lax ni wajib ambil. Kalau tak rugi ambil supplement banyak-banyak tapi toksin yang tepu dalam badan yang serap semua khasiat dan hajat nak memutihkan badan dan wajah tak kesampaian. Pengambilan Herb-Lax sebagai agen detoksifikasi yang membersihkan usus dari toksin. 

Cadangan pengambilan yang baik adalah sebelum tidur. Sebab masa tidur inilah badan kita beroperasi memulihkan kerosakan sel-sel tubuh. Sebab tu kita disarankan tidur di antara 11 malam hingga 1 pagi kerana ketika ini dalah proses detoksifikasi berlaku.


5. Nutriwhite Skin Care

Cara memutihkan kulit dengan Set Nutriwhite ini adalah pilihan yang tepat. Kerana Nutriwhite menggunakan bahan2 alami untuk memutihkan wajah dengan 16 ramuan botani yang didapati diseluruh dunia yang mujarab.

Nutriwhite membantu mengurangkan penampilan melanin sedia ada sebagai cara alami untuk memutihkan wajah, cerahkan kulit muka, tona kulit yang lebih sekata dan bercahaya.

Cara memutihkan wajah dan kulit paling cepat dan selama dalam masa 8 minggu. Eh, kenapa bukan 1 minggu atau dua minggu?. 

Jika ada produk memutihkan wajah dalam masa seminggu berkemungkinan ada bahan peransang seperti steroid untuk mempercepatkan tindakan. Tetapi kesan kemudian hari adalah seperti kanser kulit dan juga kegagalan organ-organ tubuh.

 Selain itu ada juga bahan lain yang mengikis melanin. Kulit wajah memang cerah tetapi kulit wajah akan menipis dan seperti udang kena bakar apabila berjemur di bawah bawah panas matahari.

Tetapi dengan Shaklee, produk yang telah diuji tiada bahan kimia buatan, menggunakan 100% bahan semulajadi, tindakannya lembut dan memperbaiki kerosakan sel-sel dan menghasilkan kulit yang sangat cantik. Tidak hanya beri tumpuan pada pencerahan kulit wajah sahaja. Bahkan anda dapat rasai anda semakin sihat dan bertenaga.




Atiqah Aziz
SID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry