Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Omega Guard Shaklee Atasi Asthma Kanak-Kanak

Omega Guard Shaklee Atasi Asthma Kanak-Kanak

Runsing masalah asthma anak-anak? 

Mengikut petua orang tua-tua ikan belut bagus untuk merawat asthma. Jika dahulu masih ramai yang sanggup menyiang ikan belut ni termasuk la mak saya. Saya sendiri tak sanggup..Hehe

Cara lain untuk mengurangkan asthma kanak-kanak dan juga mengurangkan kebergantungan asthma inhaler adalah dengan mengambil minyak omega 3 secara konsisten.

Tapi jangan sebarang membeli dan ambil mudah sahaja, minyak ikan mengandungi bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri dan lain-lain tambahan omega 3 yang dihasilkan dari hari ikan mengandungi toksik berbahaya.

OMEGA 3, ASTHMA, ASMA, LELAH, KANAK-KANAK LELAH, BAYI ASTHMA, OMEGA GUARD SHAKLEE, MINYAK IKAN, UBAT ASTHMA, ATASI, RAWAT
Runsing mahu pilih minyak ikan yang selamat untuk merawat asthma anak anda?

Omega Guard Shaklee adalah omega 3 paling selamat kerana menjalani proses penyulingan proprietari 3 molekul yang mengekstrak omega 3 yang tulen dan juga menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

Omega 3 Shaklee diekstrak dari ikan laut dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)


OMEGA 3, ASTHMA, ASMA, LELAH, KANAK-KANAK LELAH, BAYI ASTHMA, OMEGA GUARD SHAKLEE, MINYAK IKAN, UBAT ASTHMA, ATASI, RAWAT
Harga Runcit sebotol Omega Guard (90bj)

Sem Malaysia - RM 136

Sabah dan Sarawak -RM140.00


Sebiji Omega Guard berharga RM1.50. Sangat berbaloi dengan wang yang anda laburkan dengan kualiti omega 3 yang tinggi dan bebas bahan kimia berbahaya.

Bagi kanak-kanak yang berusia 2 tahun hingga 4 tahun hanya sebiji kapsul seminggu diperlukan. Jadi anda tidak perlu runsing lagi.

Jika anda boleh membeli baju berjenama untuk anak anda, anda juga patut pentingkan kualiti kesihatan anak anda. 


Sebarang pertanyaan sila hubungi saya^_^

Sharing Is Caring
Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682



0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry