Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Vitamin C Paling Selamat Orang Gastrik Pun Boleh Ambil

Vitamin C Paling Selamat Orang Gastrik Pun Boleh Ambil

Selalu orang gastrik ni memang kalau jumpa benda masam-masam masin-masin ni memang musuh perut la. Makan salah sikit aje, kemudian rasakanlah serangan gastrik selama satu atau dua hari baru pulih. Jadi kalau nak ambil supplement vitamin C tu terus bimbang. Sebab dalam buah-buahan kan banyak vitamin C. Tetapi betul ke vitamin C ni penyebab gastrik?

Sebenarnya, vitamin C tidak pun menyebabkan gastrik malahan antioksidan yang terkandung dalam vitamin C meningkatkan sistem imun, mengurangkan jangkitan-jangkitan virus, bakteria termasuk jangkitan bakteria H.pylori yang sering menyebabkan seseorang itu mendapat gastrik. 

Vitamin C juga membantu keberkesanan penyerapan kalsium dan juga zat besi oleh tubuh. Pesakit yang menderita sakit gastrik biasanya mereka-mereka yang kekurangan kalsium dan juga vitamin C sebenarnya. Jadi jangan ambil remeh pengambilan kalsium dan juga vitamin C anda. 

Tetapi ada yang berkata, gastrik menyerang apabila mengambil supplement vitamin C, Adakah Sustained Release Vita-C Plus Shaklee membahayakan pesakit gastrik?



Jawapannya TIDAK.

Kerana Vita-C Plus Shaklee dihasilkan daripada 100% bahan semulajadi dilengkapkan dengan bioflavonoids yang meningkatkan lagi keberkesanan manfaat vitamin C. Jadi vitamin C yang diserap oleh tubuh diterima sepenuhnya dan diproses dengan baik untuk menyediakan sel-sel tubuh yang sihat dan kuat.

Semasa masih dalam pantang selepas melahirkan Abu Ayyub, nak baik cepat luka, saya makan sehari dua biji vitamin C. Itu masa pantang. Semasa Abu Ayyub kena selesema dan batuk pulak. Lebih 2 biji sehari vitamin C saya makan untuk salurkan lebih antioksidan kepada antibodi Abu Ayyub untuk melawan virus selesema dan batuk. Alhamdulillah simptom gastrik tak menyerang saya pun walaupun saya ni boleh tahan teruk juga kalau kena gastrik.

Itu testimoni saya. Kita liht pula testimoni-testimoni para pengguna Vita-C Plus Shaklee pula.




GASTRIK, VITA-C, PLUS, 500MG, ORGANIK, CANTIK, KULIT, PESAKIT, PEDIH, PERUT, WAJAH, BERSERI, PUTIH, JERAWAT, MUKA, SEMULAJADI, HARGA, MURAH, SHAKLEE



GASTRIK, VITA-C, PLUS, 500MG, ORGANIK, CANTIK, KULIT, PESAKIT, PEDIH, PERUT, WAJAH, BERSERI, PUTIH, JERAWAT, MUKA, SEMULAJADI, HARGA, MURAH, SHAKLEE





ORDER Sustained Release Vita-C Plus
SILA KLIK BUY NOW ^_^



SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE


SHAKLEE, VITAMIN C, 500MG, CANTIK, KULIT, PRODUK, SUPPLEMENT, VITAMIN, ORGANIK, SMEULAJADI, HARGA,










SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz




0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry