Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Naik Berat Badan Orang Dewasa Shaklee

Set Naik Berat Badan Orang Dewasa Shaklee



Ada orang nak kuruskan berat badan tetapi ada orang runsing badan kurus sangat bentuk badan pun tiada macam tiang lampu. Kalau yang perempuan tak seronok nak melawa, kalau lelaki, eh! sihat ke tak dia ni?

Mudah je, dengan Set Naik Berat Orang Dewasa, tiada sudah igauan ngeri pakai baju skinny tu, atau tiada sudah orang pertikaikan awak tu sihat atau tak. Bila berat normal kesihatan pun bertambah baik, wajah pun makin berseri, tapi kalau jaga air sembahyang insyaallah lebih berseri-seri macam bulan dipagar bintang.

Dalam Set Naik berat Badan ini ada 3 jenis supplement yang akan membantu anda mendapatkan berat badan yang diidam-idamkan iaitu Mealshake, Vitalea dan juga B Complex


TAMBAH, BERAT, KURUS, SKINNY, SHAKLEE, MEALSHAKE, VITALEA, B COMPLEX, IDEAL, SELAMAT, BERKESAN, MURAH



Mealshake sangat istimewa dalam menaikkan berat badan bukan sahaja orang dewasa malah untuk kanak-kanak dari umur satu tahun. Formulanya yang unik lengkap dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat-zat perlu membekalkan nutrisi lengkap untuk sel-sel tubuh badan bergerak normal. Deria selera makan turut menjadi aktif semula. Kekurangan nutrisi menjadikan tubuh kurang bermaya, kurang berselera dan juga menjadikan kulit kusam dan tidak bermaya.

Tetapi dengan mealshake ianya lengkap dengan agen antioksida seperti vitamin A, C, E, zink dan selenium yang meningkatkan kembali roman wajah yang berseri, melambatkan penuaan dan anda akan dapat pakej sihat tubuh badan juga kerana antioksida juga bertindak pelindung jangkitan.

Ambil mealshake bersama dengan vitalea dan juga B complex untuk booster mendapatkan berat badan yang ideal. Orang yang kurus memerlukan double booster untuk meningkatkan kembali berat badan mereka. Vitalea membantu menambahbaikan asas nutrisi penting, memastikan pertumbuhan sel-sel baru dan hidup. Vitalea juga menggalakkan keupayaan sistem produktif yang mana sangat penting bagi remaja kurus yang sedang membesar.

Kepentingan B complex pula, ianya membantu mencegah anemia yang sering berlaku pada orang yang berbadan kurus dan juga membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga, serta mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan. Maka anda tidak perlu bimbang anda menjadi obesiti kerana SET NAIK BERAT SHAKLEE tidak akan membuatkan anda berat dengan lemak-lemak tidak berguna. 

Sebaliknya anda mendapat berat badan yang ideal, tak gemuk dan juga tak kurus, wajah berseri dan kesihatan yang optimum.

Dapatkan Set Tambah Berat Badan anda sekarang. 

Mahukan harga yang lebih murah daftarlah sebagai ahli sekarang.



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE






0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry