Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Rahsia Tingkatkan IQ

Fungsi supplement Shaklee ini adalah untuk memberi sokongan dari segi nutrisi untuk otak dan kesihatan badan. Kerana otak yang cerdas bermula dari badan yang sihat, ceria dan cergas.

Set IQ dan Kesihatan Anak-anak ini dilengkapka dengan mealshake yang dapat membantu permasalahan anak-anak yang cerewet makan dan juga kurang berat badan. Tambahan mealshake juga memberi tenaga segera yang rendah lemak dan rendah glisemik bagi anak-anak untuk melakukan aktiviti harian mereka.

Bekalan Vitamin Shaklee untuk Tingkatkan IQ, Tumbesaran dan Kesihatan Anak-Anak

Omega Guard - Merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia. Mengandungi satu rangkaian lengakp 7 asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dll. EPA berfungsi menyihatkan jantung dan sendi, DHA penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak.



Vitalea Bagus untuk kesihatan dan tumbesaran anak-anak. Lengkap dengan 19 vitamin dan mineral termasuk kalsium, magnesium serta mineral penting yang menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat. Juga lengkap dengan keperluan vitamin B.




Mealshake - lengkap dengan vitamin dan mineral penting( turut mengandungi -protein, serat pemakanan, pekat kalsium dan index glisemik rendah-nutrien asas untuk anak-anak dan remaja yang sedang membesar agar terus sihat dan cergas. membekalkan tenaga segera untuk anak-anak yang sentiasa aktif.



Vitamin C Chewable (100mg) - Merupakan antioksidan yang meningkatkan pertahanan badan anak-anak. Rasa sitrus yg sensasi sesuai dengan citarasa anak-anak. Menyokong kesihatan jantung, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.


Energizing Soy ProteinSumber protein tinggi berasaskan tumbuhan yang rendah indeks glisemik (kawal gula dalam darah). Bebas kolestrol dan kaya dengan 6 jenis asid amino yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh badan. Membekalkan tenaga sehingga berjam-jam. Lengkap dengan 500mg kalsium dan 14gram protein soya untuk setiap hidangan. Tingkatkan pertahanan badan, kekalkan tahap kolestrol dan menjaga kesihatan jantung.




Nutriferon - Mengukuhkan sistem imun badan yang terbukti secara klinikal. Berasaskan ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah menjalani kajian selama 40 tahun. Menyokong dan meransang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com atau Chit chat di Facebook Atiqah Aziz untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.












0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry