Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Vitamin Semulajadi Bantu Menurunkan Berat Badan

Vitamin Semulajadi Bantu Menurunkan Berat Badan


Vitamin semulajadi bukan sahaja untuk meningkatkan tahap kesihatan tetapi turut membantu menurunkan berat badan. Seperti syampoo kelebihannya 2 in 1.


Kelebihan vitamin dalam proses menurunkan berat badan ialah vitamin dapat menambah zat dan nutrisi makanan apabila anda menjalani rejim diet rendah kalori. Selain itu vitamin juga membantu pembakaran makanan yang ditukar menjadi tenaga. Jadi mengurangkan masalah lemak berlebihan dalam tubuh. 

Vitamin yang cukup adalah penting dalam proses menurunkan berat badan kerana vitamin turut membantu menjadikan tubuh dan wajah lebih segar dan sihat. Berat badan anda turun beserta tubuh lebih segar, 


Vitamin Yang Membantu Menurunkan Berat Badan

VITA-LEA





Sumber multivitamin dan multi-mineral yang terbaik untuk menrunkan berat badan. Turut mengandungi iodin yang meransang tiroid dan mengaktifkan metabolisma tubuh dan membakar makanan menjadi tenaga dengan lebih cepat. 

Vita-lea juga mengadungi Kromium yang penting dalam memproses karbohidrat dalam tubuh dan mengurangkan rasa lapar.






ESP SHAKLEE (SOY PROTEIN ISOLATE POWDER)



Soy Protein Shaklee mengandungi inositol yang menjalankan tugasnya bersama choline dalam memetabolismakan lemak. Soy Protein Isolate Powder dalam ESP Shaklee rendah karbohidrat, hampir tiada lemak dan membekalkan tenaga berpanjangan sesuai untuk orang yang ingin menurunkan berat  badan.








LECITHIN




Lecithin adalah SUPPLEMENT TERPENTING dalam proses menurunkan berat badan. Lecithin mengandungi  Choline yang memetabolismakan lemak (membakar lemak). Tahap choline dalam tubuh yang terlalu rendah, menyebabkan lemak tersekat dalam hati.
.

  





B-COMPLEX




Vitamin B2, B3, B5 dan B6 dalam B-Complex membantu metabolisma tubuh sentiasa berfungsi dan memastikan tiroid dalam keadaan sihat. B-complex juga penting dalam pembentukan sel darah yang baru dan berkualiti dan membekalkan tenaga kepada tubuh. vitamin B12 dalam B-Complex memainkan peranan penting dalam menurunkan berat badan. 







SUSTAINED RELEASE VITA-C




Kepentingan Vitamin C adalah untuk membantu tubuh menukarkan glukos kepada tenaga. Penting untuk penyerapan berkesan oleh tubuh bagi beberapa jenis vitamin selain tugas utamanya mencantikkan kulit, dan meningkatkan daya tahan melawan penyakit. 







Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry